Norsk (NOR01‑06)
Kompetansemål og vurdering

Eksempel på samanhengar

Forklaring

Kompetansemål etter vg2 yrkesfaglege utdanningsprogram

  • lese, analysere
    og tolke
    nyare skjønnlitteratur på bokmål og nynorsk og i omsetjing frå samiske og andre språk
  • reflektere
    over korleis tekstar framstiller møte mellom ulike kulturar
  • gjere greie for
    og reflektere
    over bruken av retoriske appellformer og språklege verkemiddel i sakprosatekstar
  • lytte til andre, byggje opp sakleg argumentasjon og bruke
    retoriske appellformer i diskusjonar
  • bruke
    ulike kjelder på ein kritisk, sjølvstendig og etterretteleg måte
  • kommunisere klart og forståeleg munnleg og skriftleg i yrkesrelevante sjangrar
  • bruke
    relevant fagspråk til å presentere
    , gjere greie for
    og dokumentere
    faglege emne og arbeidsprosessar frå eige utdanningsprogram
  • orientere seg i faglitteratur frå eige yrkesfagleg område for å finne, kombinere og vurdere
    relevant informasjon
  • kombinere verkemiddel og uttrykksformer kreativt i eiga tekstskaping
  • vurdere
    og arbeide vidare med eigne tekstar ut frå tilbakemeldingar og faglege kriterium
  • skrive tekstar med god struktur og tekstbinding og meistre teiknsetjing og rettskriving på hovudmål
  • samanlikne
    særtrekk ved norsk med andre språk og vise korleis språklege møte kan skape språkendringar
  • gjere greie for
    utbreiinga av dei samiske språka i Noreg, fornorskingspolitikken og dei språklege rettane samar har som urfolk

Undervegsvurdering

Standpunktvurdering