Norsk (NOR01‑06)
Kompetansemål og vurdering

Eksempel på samanhengar

Forklaring

Kompetansemål etter 4. trinn

  • lese og lytte til forteljingar, eventyr, songtekstar, faktabøker og andre tekstar på bokmål og nynorsk og i omsetjing frå samiske og andre språk, og samtale om kva tekstane betyr for eleven
  • velje bøker frå bibliotek ut frå eigne interesser og leseferdigheiter
  • lese tekstar med flyt og forståing og bruke lesestrategiar målretta for å lære
  • utforske og formidle tekstar gjennom samtale, skriving, leik, bevegelse og andre kreative uttrykk
  • samtale om forskjellen mellom meiningar og fakta i tekstar
  • halde munnlege presentasjonar med og utan digitale ressursar
  • kombinere ulike uttrykksformer i samansette tekstar
  • følgje opp innspel frå andre i faglege samtalar og stille oppklarande og utdjupande spørsmål
  • beskrive, fortelje og argumentere munnleg og skriftleg og bruke språket på kreative måtar
  • skrive tekstar med funksjonell handskrift og med tastatur
  • bruke komma og andre skiljeteikn i tekstar
  • bruke fagspråk om setningsoppbygging og bøying av verb, substantiv og adjektiv i samtalar om språk og om eigne og andre sine tekstar
  • reflektere over korleis språkbruken vår påverkar andre, og korleis vi tilpassar og endrar språket i ulike situasjonar
  • samanlikne ord og uttrykk i norsk og andre språk
  • utforske og samtale om språkleg variasjon og mangfald i nærmiljøet
  • utforske forskjellar og likskapar mellom skriving på hovudmål og sidemål

Undervegsvurdering