KRLE (RLE01‑03)
Kompetansemål og vurdering

Eksempel på samanhengar

Forklaring

Kompetansemål etter 7. trinn

  • gjere greie for historia til kristendom og andre religionar og livssyn i Noreg, inkludert religions- og livssynshistoria til samar og nasjonale minoritetar
  • beskrive og presentere nokre sentrale rituelle praksisar og etiske normer i kristendom
  • beskrive og presentere nokre sentrale rituelle praksisar og etiske normer frå austlege og vestlege religionar og livssynstradisjonar
  • utforske og samanlikne tekstar og materielle uttrykk som kjelder til kunnskap om kulturarv knytt til kristendom og ulike religions- og livssynstradisjonar
  • utforske og samtale om mangfald både innanfor kristne trussamfunn og andre religionssamfunn
  • bruke fagomgrep i arbeidet med religionar og livssyn
  • gjere greie for ulike syn på barndom, familie og samliv i religionar og livssyn
  • bruke filosofiske tenkjemåtar i samtale og undring
  • samtale om og formidle etiske idear frå sentrale skikkelsar i religiøse og livssynsbaserte tradisjonar
  • samtale om og formidle etiske idear frå sentrale skikkelsar i filosofihistoria
  • utforske og beskrive eigne og andre sine perspektiv i etiske dilemma knytte til kvardags- og samfunnsutfordringar
  • reflektere over eksistensielle spørsmål knytte til levesettet og levekåra til menneska og til framtida til kloden
  • gjere greie for kva menneskerettane inneber for ytringsfridom, religionsfridom og situasjonen for religiøse minoritetar i Noreg

Undervegsvurdering