KRLE (RLE01‑03)
Kompetansemål og vurdering

Eksempel på samanhengar

Forklaring

Kompetansemål etter 4. trinn

  • utforske og beskrive korleis kristendom og andre religionar og livssyn kjem til uttrykk lokalt og regionalt
  • samtale om og presentere sentrale forteljingar og trusførestillingar i kristen tradisjon
  • samtale om og presentere sentrale forteljingar og trusførestillingar i austlege og vestlege religiøse tradisjonar
  • samanlikne og presentere ulike årstider og høgtider i kristendom og andre religions- og livssynstradisjonar, som kulturarv
  • samtale om og presentere estetiske uttrykk frå kristendom og andre religionar og livssyn
  • bruke enkle fagomgrep i arbeidet med religionar og livssyn
  • skilje mellom ulike kjelder til kunnskap om religionar og livssyn
  • beskrive og samtale om ulike måtar å leve saman på i familie og samfunn
  • samarbeide med andre i filosofisk samtale
  • identifisere og reflektere over etiske spørsmål
  • utforske og samtale om etiske sider ved levesettet og ressursbruken til menneska
  • setje seg inn i og formidle eigne og andre sine tankar, kjensler og erfaringar
  • samtale om kva menneskeverd, respekt og toleranse betyr og kva det inneber for korleis vi lever saman

Undervegsvurdering