Kompetansemål og vurderingMatematikk 1–10 (MAT01‑05)

Samanhengar

Forklaring

Kompetansemål etter 2. trinn

  • ordne tal, mengder og former ut frå eigenskapar,
    samanlikne
    dei og
    reflektere
    over om dei kan ordnast på fleire måtar
  • utforske
    tal, mengder og teljing i leik, natur, biletkunst, musikk og barnelitteratur, representere tala på ulike måtar og omsetje mellom dei ulike representasjonane
  • eksperimentere med teljing både framlengs og baklengs, velje ulike startpunkt og ulik differanse og
    beskrive
    mønster i teljingane
  • utforske
    og
    beskrive
    generelle eigenskapar ved partal og oddetal
  • beskrive
    posisjonssystemet ved hjelp av ulike representasjonar
  • plassere tal på tallinja og
    bruke
    tallinja i rekning og problemløysing
  • utforske
    addisjon og subtraksjon og
    bruke
    dette til å formulere og løyse problem frå leik og eigen kvardag
  • utforske
    den kommutative og den assosiative eigenskapen ved addisjon og
    bruke
    dette i hovudrekning
  • kjenne att og
    beskrive
    repeterande einingar i mønster og lage eigne mønster
  • utforske
    , teikne og
    beskrive
    geometriske figurar frå sitt eige nærmiljø og argumentere for måtar å sortere dei på etter eigenskapar
  • måle
    og
    samanlikne
    storleikar som gjeld lengd og areal, ved hjelp av ikkje-standardiserte og standardiserte måleiningar,
    beskrive
    korleis og samtale om resultata
  • forklare korleis ein kan
    beskrive
    tid ved hjelp av klokke og kalender
  • lage og følgje reglar og trinnvise instruksjonar i leik og spel

Undervegsvurdering