Matematikk 1–10 (MAT01‑05)
Kompetansemål og vurdering

Eksempel på samanhengar

Forklaring

Kompetansemål etter 6. trinn

  • utforske
    , namngi og plassere desimaltal på tallinja
  • utforske
    strategiar for rekning med desimaltal og
    samanlikne
    med reknestrategiar for heile tal
  • formulere og løyse problem frå sin eigen kvardag som har med desimaltal, brøk og prosent å gjere, og forklare eigne tenkjemåtar
  • beskrive
    eigenskapar ved og minimumsdefinisjonar av to- og tredimensjonale figurar og forklare kva for eigenskapar figurane har felles, og kva for eigenskapar som skil dei frå kvarandre
  • utforske
    og
    beskrive
    symmetri i mønster og utføre kongruensavbildingar med og utan koordinatsystem
  • måle
    radius, diameter og omkrins i sirklar og
    utforske
    og argumentere for samanhengen
  • utforske
    mål for areal og volum i praktiske situasjonar og representere dei på ulike måtar
  • bruke
    ulike strategiar for å rekne ut areal og omkrins og
    utforske
    samanhengar mellom desse
  • bruke
    variablar og formlar til å uttrykkje samanhengar i praktiske situasjonar
  • bruke
    variablar, lykkjer, vilkår og funksjonar i programmering til å
    utforske
    geometriske figurar og mønster

Undervegsvurdering