Naturfag (NAT01‑04)
Kompetansemål og vurdering

Eksempel på samanhengar

Forklaring

Kompetansemål etter 2. trinn

  • undre seg,
    utforske
    og lage spørsmål, og knyte dette til eigne eller andre sine erfaringar
  • presentere
    funna sine og
    beskrive
    korleis eleven har kome fram til dei
  • presentere
    eigne idear til teknologiske oppfinningar
  • utforske
    og
    beskrive
    observerbare eigenskapar til ulike objekt, materiale og stoff og sortere etter eigenskapar
  • samtale om korleis vi kan ta miljømedvitne val og
    gjennomføre
    lokale miljøtiltak
  • utforske
    eit naturområde i nærmiljøet og
    beskrive
    korleis nokre organismar er tilpassa området og kvarandre
  • oppleve naturen til ulike årstider,
    reflektere
    over korleis naturen er i endring, og kvifor året blir delt inn på ulike måtar i norsk og samisk tradisjon
  • planleggje
    og
    gjennomføre
    undersøkingar av ver og himmelfenomen og
    samanlikne
    målingar, observasjonar og verteikn gjennom året
  • utforske
    sansane gjennom leik ute og inne og samtale om korleis sansane blir brukte til å samle informasjon
  • gi døme på nokre vanlege sjukdommar og samtale om kva ein kan gjere for å verne kroppen mot smittsame sjukdommar

Undervegsvurdering