- Føremål
- Hovudområde
- Timetal
- Grunnleggjande ferdigheiter
-
Kompetansemål
- Kompetansemål etter 2. årssteget
- Kompetansemål etter 4. årssteget
- Kompetansemål etter 7. årssteget
- Kompetansemål etter 10. årssteget
- Kompetansemål etter Vg1 – studieførebuande utdanningsprogram
- Kompetansemål etter Vg1 – yrkesfaglege utdanningsprogram
- Kompetansemål etter Vg3 – påbygging til generell studiekompetanse
- Vurdering
Kompetansemål etter Vg1 – yrkesfaglege utdanningsprogram
Forskarspira
Mål for opplæringa er at eleven skal kunne- planleggje og gjennomføre ulike typar undersøkingar med identifisering av variablar, hente inn og bearbeide data og skrive rapport med diskusjon av måleusikkerheit og vurdering av moglege feilkjelder
Berekraftig utvikling
Mål for opplæringa er at eleven skal kunne- gjere greie for omgrepet berekraftig utvikling
- gjere greie for faktorar som verkar inn på storleiken til ein populasjon
- kartleggje eigne forbruksval og argumentere fagleg og etisk for eigne forbruksval som kan medverke til eit berekraftig forbruksmønster
- undersøkje ein global interessekonflikt som gjeld miljøspørsmål, og drøfte kvaliteten på argument og konklusjonar i debattinnlegg
Ernæring og helse
Mål for opplæringa er at eleven skal kunne- beskrive dei viktigaste energigjevande næringsstoffa og dei kjemiske kjenneteikna deira, og grunngje kvifor dei er viktige for kroppen
- gje døme på vitamin, mineral og sporstoff som kroppen treng, og korleis ein kan sikre variert kosthald
- gjennomføre enkle kjemiske påvisingar av næringsstoff i matvarer og gjere greie for observasjonane
- forklare hovudtrekka i fordøying, transport og omsetning av energigjevande næringsstoff i kroppen
- gjere greie for nokre av grunnelementa i kosmetiske produkt og lage eit slikt produkt med eigen varedeklarasjon
- drøfte spørsmål som gjeld slanking, eteforstyrringar og trening, og korleis livsstil påverkar helsa
Energi for framtida
Mål for opplæringa er at eleven skal kunne- gjere forsøk med solceller, solfangarar og varmepumper, forklare hovudtrekk i verkemåten og gjere enkle berekningar av verknadsgraden
- gjere greie for ulik bruk av biomasse som energikjelde
Side 11 Av 13