Matematikk 1–10 (MAT01‑05)
Kompetansemål og vurdering

Eksempel på samanhengar

Forklaring

Kompetansemål etter 9. trinn

  • beskrive
    , forklare og
    presentere
    strukturar og utviklingar i geometriske mønster og i talmønster
  • utforske
    eigenskapane ved ulike polygonar og forklare omgrepa formlikskap og kongruens
  • utforske
    ,
    beskrive
    og argumentere for samanhengar mellom sidelengdene i trekantar
  • utforske
    og argumentere for korleis det å endre føresetnader i geometriske problemstillingar påverkar løysingar
  • utforske
    og argumentere for formlar for areal og volum av tredimensjonale figurar
  • tolke
    og kritisk
    vurdere
    statistiske framstillingar frå media og lokalsamfunnet
  • finne og diskutere sentralmål og spreiingsmål i reelle datasett
  • utforske
    og argumentere for korleis framstillingar av tal og data kan brukast for å fremje ulike synspunkt
  • berekne og
    vurdere
    sannsyn i statistikk og spel
  • simulere utfall i tilfeldige forsøk og berekne sannsynet for at noko skal inntreffe, ved å
    bruke
    programmering

Undervegsvurdering