Kunst og handverk (KHV01‑02)
Kompetansemål og vurdering

Eksempel på samanhengar

Forklaring

Kompetansemål etter 10. trinn

  • utforske
    moglegheiter innanfor handverksteknikkar og eigna teknologi ved å arbeide vidare med og samanføye harde, plastiske og mjuke materiale
  • vurdere
    haldbarheita til materiale og moglegheiter for reparasjon og gjenbruk, og
    bruke
    ulike verktøy og materiale på ein formålstenleg og miljømedviten måte
  • utvikle
    løysingar gjennom ein stegvis designprosess og
    vurdere
    haldbarheit, funksjon og estetisk uttrykk
  • utforske
    korleis digitale verktøy og ny teknologi kan gi moglegheiter for kommunikasjonsformer og opplevingar i skapande prosessar og produkt
  • visualisere form ved hjelp av frihandsteikningar, arbeidsteikningar, modellar og digitale verktøy
  • analysere
    korleis identitet og stadtilhøyrsel blir kommunisert i arkitektur, klestradisjonar, kunst eller gjenstandar, og integrere kulturelle referansar i eige skapande arbeid
  • undersøkje korleis kunst, inkludert samisk kunst, kan bidra i samfunnskritikk, og skape kunstuttrykk som belyser utfordringar i eiga samtid
  • reflektere
    kritisk over visuelle verkemiddel og eksperimentere med ulike visuelle uttrykk i ein skapande prosess
  • lage skisser til fornying av lokale omgivnader og modellere arkitektoniske løysingar som tek vare på ulike behov og interesser
  • fordjupe seg i ei visuell uttrykksform og/eller ein handverksteknikk,
    utforske
    moglegheiter gjennom praktisk skapande arbeid og
    presentere
    val frå idé til ferdig resultat

Undervegsvurdering

Standpunktvurdering