Spørsmål i Lærarundersøkinga

Arbeidsforhold og læring

Ta utgangspunkt i den elevgruppa du underviser mest i, og ta stilling til følgjande påstandar. 

Det er god arbeidsro i timane.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

I klassen min synest elevane at det er viktig å jobbe godt med skolearbeidet.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Eg gjer det klart for elevane mine at det er greitt å gjere feil, fordi dei kan lære av det.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Elevane mine får nok utfordringar på skolen gjennom oppgåvene dei får.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

 

Eg gir lekser som elevane har føresetnader for å klare på eiga hand.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Eg følgjer opp leksene eg gir til elevane.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje – Ikkje aktuelt

 

Elevane i klassen min får oppgåver dei klarer å løyse på eiga hand.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Når eg gjennomgår nytt stoff, undersøkjer eg om elevane forstår innhaldet.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Når eg gjennomgår nytt stoff, bruker eg ulike måtar å presentere stoffet på for å sikre at alle elevane forstår innhaldet.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

 

Eg bruker læreplanverket i førebuing til undervisninga mi.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig

 

Eg tilpassar undervisninga slik at alle elevar får læringsprogresjon.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

 

Eg forklarer elevane mine korleis dei kan ha nytte av det dei lærer seinare i livet.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Eg forklarer elevane mine kvifor vi jobbar med ulike tema og oppgåver.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Eg legg til rette for at elevane mine kan jobbe med det dei skal lære på forskjellige måtar.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Eg legg til rette for at elevane mine får bruke praktiske arbeidsmåtar (for eksempel å lage modellar, bruke måleinstrument, rollespel, spel og liknande).

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje