Hopp til hovedinnhold
logologo
  • Høyringar
  • Kalender
  • Presse
  • Om Udir
  • In English
    • Velg nivå

      • Barnehage
      • Grunnskole
      • Videregående
    • Spesielt for

      • Private barnehager
      • Private skoler
      • Voksenopplæring
    • Annen opplæring

      • SFO
      • Kulturskolen
      • Folkehøgskoler
    • Barnehage

      • Rammeplan og støttemateriell
      • Barnehagemiljø
      • Omsorg
      • Lek
      • Læring
    • Skole og fagopplæring

      • Læreplanverket
      • Tilpasset opplæring
      • Vurderingspraksis
      • Skolemiljø
      • Opplæring i bedrift
    • Temasider

      • Barn og unge fra Ukraina
      • Minoritetsspråklige og flyktninger
      • Spesialpedagogikk og tilrettelegging
      • PP-tjenesten (PPT)
      • Samisk
      • Nasjonale minoriteter
      • Korona
    • Eksamen

      • Eksamen - oversikt
      • Finn eksamensoppgaver
      • Administrere eksamen
      • Forberede og ta eksamen
      • Fag- og svenneprøver
      • Muntlig eksamen
      • Privatisteksamen
    • Prøver

      • Prøver - oversikt
      • Nasjonale prøver
      • Kartleggingsprøver
    • Dokumentasjon

      • Vitnemål og kompetansebevis
      • Realkompetansevurdering
    • Kvalitet og kompetanse

      • Arbeid med kvalitet og kompetanse
      • Hva er kvalitet?
      • Faser i kvalitetsutvikling
      • Å velge kompetansetiltak
      • Utvikle praksis sammen
      • Ansvar og roller
    • Verktøy og tiltak

      • Videreutdanning
      • Tilskudd for lokal kompetanseutvikling
      • Kompetansepakker
      • Ståstedsanalyser
      • Mal for tilstandsrapport
      • Alle kompetanseutviklingstilbud
    • Temasider

      • Læremidler
      • Digitalisering
      • Sikkerhet og beredskap
      • Samarbeid med andre
    • Tall og forskning

      • Forskning og annet kunnskapsgrunnlag
      • Statistikk
      • Finn forskning og statistikk
      • Systemer for datainnsamling
      • Internasjonale studier
      • Barnehagefakta
      • Grunnskolens informasjonssystem (GSI)
    • Publikasjoner

      • Utdanningsspeilet
      • Spørsmål til Skole-Norge
      • Spørsmål til Barnehage-Norge
      • Vetuva
    • Brukerundersøkelser

      • Alle brukerundersøkelser
      • Elevundersøkelsen
      • Lærlingundersøkelsen
      • Voksenopplæringsundersøkelsen
      • Foreldreundersøkelsen i skole
      • Foreldreundersøkelsen i barnehage
      • Lærerundersøkelsen
      • Lærebedriftsundersøkelsen
    • Regelverkstema

      • Barnehage – oversikt regelverk
      • Opplæring – oversikt regelverk
      • Regelverkstolkingar frå Udir
      • Spesielt for private skoler
      • Maler for enkeltvedtak
      • Personvern (GDPR)
    • Tilsyn

      • Tilsyn - oversikt
      • Egenvurdering (RefLex)
      • Melde bekymring
    • Tilskudd

      • Tilskudd – oversikt
      • Tilskuddssatser

Datne daesnie:

  • Læring og trivsel
  • Læreplanverket
  • Learoesoejkesjh
  • Vitnedimmie
  • Faagen bïjre
  • Faagen relevaanse jïh vihkeles aarvoeh

Vitnedimmie (KRO01‑05)
Faagen relevaanse jïh vihkeles aarvoeh

  • Bokmål
  • Nynorsk
  • Davvisámegiella
  • English
  • Julevsámegiella
  • Åarjelsaemiengïelese
  • Learoesoejkesje Vitnedimmie (KRO01‑05) - Åarjelsaemiengïelese, PDF
  • Learoesoejkesje Vitnedimmie (KRO01‑05) - Åarjelsaemiengïelese, PDF
Bijjemes bealan

  • Learoesoejkesjen åvtesæjroe
    • Faagen relevaanse jïh vihkeles aarvoeh
    • Jarngebiehkieh
    • Dåaresthfaageles teemah
    • Vihkeles tjiehpiesvoeth
    • 2. daltese
    • 4. daltese
    • 7. daltese
    • 10. daltese
    • Jåa1
    • Jåa2
    • Jåa3
  • Vuarjasjimmieöörnege
  • Faagekodah
  • Tæjmoetaalh
  • Faamoeboelhke jïh sjïehtesjimmie

Laster

Vitnedimmie lea vihkeles faage juktie svihtjeme-aavoem mij abpe jieledem ryöhkoe jïh fysiske eadtjohke jieledevuakan jïjtsh nuepiej mietie. Faage edtja viehkiehtidh guktie learohkh lierieh, daajide nuhtjieh, dååjroeh ih sjugniedieh kråahpine. Svihtjemedarjomi jïh eatnemefealadimmien tjïrrh jeatjajgujmie vitnedimmie laavenjostoem, goerkesem jïh ååktemem sinsætnan eevtjie. Faage edtja viehkiehtidh guktie learohkh maahtoem evtiedieh saavremen, jieledevuekien jïh healsoen bïjre jïh dååjrehtieh maam jïjtsh darjoeh lea vihkele juktie ulmide jaksedh. Maam learohkh jïjtsh darjoeh lea dan åvteste akte bielie maahtoste vitnedimmesne. Faage edtja learoehkidie skreejrehtidh fysiske eadtjohke årrodh jïh jieledevuekiem utnedh mij healsoem eevtjie mænngan skuvlem galhkeme jïh båetijen aejkien barkoejieliedisnie.

Gaajhkh faagh edtjieh viehkiehtidh lïerehtimmien aarvoevåaromem realiseeredh. Vitnedimmie edtja viehkiehtidh learoehkidie nuepiem vedtedh praktiseeredh jïh ussjedadtedh ektiespïelen, meatanårromen, mïrrestallemen jïh seammavyörtegsvoeten bijjeli. Vitnedimmiefaagesne learohkh edtjieh haestemh jïh laavenjassh loetedh aktene gellielaaketje lïeremeektievoetesne. Faage edtja aaj dej heartoeh haestedh jïjtsh raasth guhkiedidh. Stååkedimmie, ålkone årrodh, daanhtsoe, voejeme, gaarsjelimmiedarjomh jïh jeatjah svihtjemedarjomh leah akte bielie dehtie ektie hammoedimmeste jïh identiteetesjugniedimmeste seabradahkesne. Vitnedimmie aerpievuekien svihtjemedarjomh seabradahkesne gorrede, men aaj skreejrehte eksperimenteeredh jïh kreatijve årrodh jeatjah svihtjemehammoej bïjre. Vitnedimmie laejhtehks ussjedimmiem eevtjie kråahpe-idealen bïjre mij maahta jïjtjedomtesem, healsoem, saavremem jïh jieledevuekiem baajnehtidh. Darjomh ålkone jïh eatnamisnie mïnnedh våaromem vadta eatneme-aavose, ååktemasse eatnamasse jïh byjresevoerkesvoete.

Lïerehtimmien aarvoevåarome bijjemes bielesne

Faagese:

  • Hva er nytt i kroppsøving?
  • Svømmedyktig.no
  • Støtte til undervisning om kjønn og seksualitet

Gaajhkide faagide:

  • Hvordan bruke læreplanene?
  • Sosial læring gjennom arbeid med fag
Evtebe sæjroeMinngebe sæjroe
Bijjemassese
  • Kontakt
  • Tlf: 23 30 12 00
  • Personvernerklæring
  • Tilgjengelighetserklæring