Eksempel på samanhengar

Forklaring

Kompetansemål etter 7. trinn

  • bruke enkle strategiar i språklæring, tekstskaping og kommunikasjon
  • bruke digitale ressursar og ulike ordbøker i språklæring, tekstskaping og samhandling
  • utforske og bruke uttalemønster og ord og uttrykk i leik, song og rollespel
  • lytte til og forstå ord og uttrykk i tilpassa og autentiske tekstar
  • uttrykkje seg forståeleg med eit variert ordforråd og høflegheitsuttrykk tilpassa mottakar og situasjon
  • innleie, halde i gang og avslutte samtalar om eigne interesser og aktuelle emne
  • utforske og samtale om nokre språklege likskapar mellom engelsk og andre språk eleven kjenner til, og bruke dette i eiga språklæring
  • identifisere setningsledd i ulike typar setningar og bruke kunnskap om bøying av verb, substantiv og adjektiv i arbeid med eigne munnlege og skriftlege tekstar
  • følgje reglar for rettskriving, ordbøying og setningsstruktur
  • lese og vidareformidle innhald frå ulike typar tekstar, inkludert sjølvvalde tekstar
  • lese og lytte til engelskspråklege sakprosatekstar og engelskspråkleg barne- og ungdomslitteratur og skrive og samtale om innhaldet
  • samtale om kor pålitelege ulike kjelder er, og velje kjelder til eige bruk
  • skrive samanhengande tekstar, inkludert samansette, som gjenfortel, fortel, spør og uttrykkjer meiningar og interesser, tilpassa mottakar
  • arbeide vidare med eigne tekstar ut frå tilbakemeldingar
  • reflektere over og samtale om rolla engelsk har i eige liv
  • utforske levemåtar og tradisjonar i ulike samfunn i den engelskspråklege verda og i Noreg og reflektere over identitet og kulturell tilhøyrsel

Undervegsvurdering