Design og arkitektur 3
Produktutvikling og materiale
Mål for opplæringen er at eleven skal kunne- designe klede og utstyr som høyrer til, ut frå kravspesifikasjonar
- designe gjenstandar for innerom og uterom
- eksperimentere med ulike materiale i produktutviklinga
- forklare enkle prinsipp for bygningskonstruksjon og eigenskapane til dei viktigaste materiala
- gjere greie for korleis menneskelege mål, materiale, landskap og klima bestemmer forma på bygningar og plasseringa deira
- beskrive og vurdere uterom i nærmiljøet
Teikning, konstruksjon og modellar
Mål for opplæringen er at eleven skal kunne- lage skisser og arbeidsteikningar for klede og utstyr som høyrer til
- teikne hus, uterom og miljø i ulike perspektiv og i aksonometri
- utvikle modell for uterom i nærmiljø
- beskrive korleis plan- og byggjesaker blir behandla og presenterte
- presentere arkitektur eller designprodukt frå idé til ferdig produkt
- prøve ut enkle prinsipp for dimensjonering, konstruksjonar og eigenskapane til materiala
Formkultur
Mål for opplæringen er at eleven skal kunne- beskrive og vurdere sentrale arkitektoniske verk, plassar, hagar og parkar etter 1600
- gjere greie for trendar og påverknad i design etter 1600
- gjere greie for idear knytte til kulturminne- og landskapsvern
- vurdere ressursbruk, miljø og etikk i tilknyting til design, arkitektur og miljøutforming
- vise korleis arkitektur, byggeskikk, kulturlandskap og miljøutforming er uttrykk for ulike kulturar og tradisjonar
- gjere greie for særtrekk ved Scandinavian Design og vise korleis desse har verka inn på arkitektur
Side 9 Av 10