Design og arkitektur 2
Produktutvikling og materiale
Mål for opplæringen er at eleven skal kunne- utvikle grafisk formgjeving og layout ut frå kravspesifikasjonar
- bruke og vurdere form, farge og komposisjon i utvikling av symbol, teikn og skrift i informasjonsdesign
- gjere greie for og vurdere informasjonsdesign i offentlege rom
- bruke trykkteknikkar på papir og tekstil
- forklare prinsippa for pigmentfarge- og lysfargeblanding med utgangspunkt i Cyan, Magenta, Yellow og blacK (CMYK) og Red, Green og Blue (RGB)
Teikning, konstruksjon og modellar
Mål for opplæringen er at eleven skal kunne- teikne og formidle idear og illustrere tekst
- manipulere eigne bilete digitalt og bruke det i ulike samanhengar
- bruke sentrale komposisjonsprinsipp og eksperimentere med fargesamansetjingar og fargeverknader i flatekomposisjonar
- stilisere motiv og konstruere mønster for trykk
- bruke digitalt verktøy i utvikling og produksjon av modellar
- dokumentere og vurdere eigne prosessar frå idé til ferdig biletuttrykk
Formkultur
Mål for opplæringen er at eleven skal kunne- gjere greie for hovudtrekk i vestleg gjenstandskultur fram til 1600-talet og gje døme på korleis arven frå antikken har verka inn på formspråket
- gje døme på kulturpåverknad i arkitektur, byggjeskikk og kulturlandskap fram til 1600-talet
- beskrive klede og andre bruksgjenstandar fram til 1600-talet
- beskrive sentrale materiale og teknikkar i klede, bruksgjenstandar, design og arkitektur fram til 1600-talet
- gjere greie for korleis arkitektur og ornament speglar religion, filosofi, mytologi og litteratur
- forklare korleis samisk formkultur skil seg ut som eige formuttrykk i Norden
Side 8 Av 10