Eksempel på samanhengar

Forklaring

Kompetansemål etter kommunikasjon, kunde og arbeidsliv

  • analysere oppdrag og bestillingar frå kundar og bruke opplysningane i arbeidsprosessane
  • visualisere eigne idear overfor kundar og samarbeidspartnarar
  • utvikle og presentere produkt og tenester
  • vurdere og gjere greie for ressursutnytting og kvalitet i produksjon og reflektere over korleis berekraftige val i eige arbeid kan påverke samfunnet og naturen
  • bruke ulike kommunikasjonsformer i samhandling med kundar og samarbeidspartnarar
  • beskrive og bruke marknadsføring og salsprosessar i samband med produkt og tenester
  • berekne pris på produkt og tenester og vurdere lønnsemda i ei bestilling
  • anvende strategiar for å møte og meistre forventningar frå kundar og andre
  • reflektere over ulike livsfasar, behov, kultur og tradisjonar og bruke dette i kunderettleiing
  • vurdere og bruke gjeldande reglar for helse, miljø og sikkerheit i eige praktisk arbeid
  • beskrive kva for krav og forventningar som blir stilte til ein profesjonell yrkesutøvar, og reflektere over eigen praksis
  • gjere greie for og vurdere korleis partane i arbeidslivet samarbeider for å utvikle eit betre arbeidsliv

Undervegsvurdering

Standpunktvurdering