Vg3 aktivitørfaget (AKT03‑03)
Kompetansemål og vurdering

Eksempel på samanhengar

Forklaring

Kompetansemål 

  • vurdere og bruke informasjon om funksjonsevna, behova, interessene og bakgrunn til brukarane i aktiviseringsarbeidet
  • setje mål for, planleggje, gjennomføre og vurdere aktiviseringsprosessar ut frå funksjonsnivået til den enkelte brukaren og måla til verksemda
  • samtale med og lytte til brukarar og pårørande
  • motivere og rettleie brukarar og pårørande i gjennomføring av aktivitetar
  • koordinere og leie ulike aktivitetar for enkeltbrukarar og for grupper av brukarar
  • planleggje nye aktivitetar ut frå dokumenterte funksjonsendringar hos ein brukar
  • bruke digitale ressursar i aktiviseringsprosessen
  • følgje reglar for personvern og vise digital dømmekraft
  • velje materiale, verktøy og teknikkar til ulike aktivitetar som varetek miljøet
  • vurdere korleis forbruk og aktivitetar kan påverke miljøet
  • administrere og dokumentere aktiviseringsarbeid i samsvar med måla til verksemda
  • setje opp budsjett og rekne ut materialforbruk og pris på aktivitetar og produkt
  • kommunisere og samhandle på tvers av tenestene for å oppnå heilskap og samanheng i tilbodet og gjere bruk av annan kompetanse når det er nødvendig
  • leie, koordinere og leggje til rette for frivillig arbeid
  • utføre arbeidet i tråd med etiske retningslinjer og vurdere eige arbeid
  • utføre førstehjelp og følgje rutinar for varsling
  • arbeide i samsvar med gjeldande reglar for helse, miljø og sikkerheit og delta i arbeid med internkontroll og kvalitetssikring
  • vurdere kva verknad aktivitetar har på den fysiske og mentale helsa til brukarane og dokumentere endringar på bakgrunn av gjennomførte aktivitetar
  • følgje gjeldande regelverk for aktivitørfaget
  • gjennomføre tiltak som sikrar god hygiene og hindrar smitte
  • samarbeide med frivillige og bruke ulike kulturtilbod i aktiviseringsarbeidet
  • halde orden på arbeidsplassen og gjere enkelt vedlikehald av utstyr og maskiner
  • følgje opp eigne rettar og plikter i arbeidsforholdet og gjere greie for korleis partane i arbeidslivet utfører samfunnsrolla si i den norske modellen

Undervegsvurdering