Læreplan i design og arkitektur – felles programfag i utdanningsprogram for kunst, design og arkitektur (KDA2-01)

Design og arkitektur 3

Utforske og planleggje

Mål for opplæringen er at eleven skal kunne
  • utforske utfordringar og avdekkje behov og moglegheiter knytte til spesifikke samfunnsorienterte oppdrag innan design og arkitektur
  • formulere problemstillingar og definere kravspesifikasjonar knytte til universell utforming
  • utarbeide ein faglig presentasjon som gjennom tekst, skisser og bilete visualiserer og forklarer prosess og forslag til løysing
  • beskrive dei vanlegaste fasane i ein planprosess for bygg og vise til plan- og bygningslova med forskrifter
  • planleggje korleis eit prosjekt skal gjennomførast, og synleggjere det i ein prosjektplan
  • utvikle ein visuell profil som viser identiteten til ein oppdragsgivar og gi døme på korleis design blir brukt i merkevarebygging

Design, produksjon og presentasjon

Mål for opplæringen er at eleven skal kunne
  • visualisere og kommunisere eigne idear både digitalt og analogt for ei bestemt målgruppe
  • planleggje og gjennomføre ein designprosess med mål om å sikre universell utforming og skape innovative løysingar
  • gjennomføre eit arkitekturprosjekt og velje ei eigna presentasjonsform
  • velje materiale og teknikkar i samsvar med krav om funksjonalitet i eit produkt og grunngi vala
  • skissere og utvikle berekraftige design- og arkitekturløysingar
  • vurdere ressursbruk, miljø og etikk i tilknyting til design, arkitektur og miljøutforming

Design- og arkitekturhistorie

Mål for opplæringen er at eleven skal kunne
  • gjere greie for utforming av fysiske omgivnader og stad- og byutvikling frå 1900-talet og framover
  • gjere greie for hovudtrekka i utviklinga av viktige formtradisjonar i norsk formkultur og samisk duodji, og forklare kva for innverknad dei har på moderne design
  • beskrive sentrale arbeid innafor kunsthandverk, design og arkitektur frå 1900-talet og vår samtid

Side 9 Av 10

Fant du det du lette etter?

0/250
0/250

Tusen takk for hjelpen!