Vg2 barne- og ungdomsarbeiderfag (BUA02‑03)
Kompetansemål og vurdering

Eksempel på samanhengar

Forklaring

Kompetansemål etter pedagogisk arbeid

  • gjere greie for
    kva leik er, og kva betydning leik har for læring og utvikling hos barn og unge, og leggje til rette for ulike former for leik tilpassa alders-, modnings- og funksjonsnivå
  • drøfte
    faktorar for gode sosialiseringsprosessar hos barn og unge
  • planleggje
    ,
    gjennomføre
    ,
    vurdere
    og
    dokumentere
    praktisk-estetiske aktivitetar i det pedagogiske arbeidet for barn og unge
  • beskrive
    didaktiske metodar i det pedagogiske arbeidet som bidreg til motivasjon og fremjar glede og meistring
  • gjere greie for
    ulike observasjonsmetodar og vise korleis desse kan vere utgangspunkt for pedagogisk arbeid
  • gjere greie for
    sentrale trekk i utviklingspsykologien og
    nytte
    desse i det pedagogiske arbeidet
  • planleggje
    ,
    gjennomføre
    ,
    dokumentere
    og
    vurdere
    aktivitetar for barn og unge som fremjar god heilskapleg helse
  • planleggje
    og lage enkle måltid i tråd med tilrådingar frå nasjonale helsemyndigheiter
  • rettleie barn og unge om respekt og toleranse for ulike kulturar og fellesskapet sine verdiar
  • gjere greie for
    tiltak som førebyggjer kriminalitet og bruk av rusmiddel

Undervegsvurdering

Standpunktvurdering