Etter 10. årssteget

Mat og livsstil

Mål for opplæringen er at eleven skal kunne
  • planleggje og lage trygg og ernæringsmessig god mat, og forklare kva for næringsstoff matvarene inneheld
  • samanlikne måltid ein sjølv lagar, med kostråda frå helsestyresmaktene
  • bruke digitale verktøy til å vurdere energi- og næringsinnhald i mat og drikke, og gjere seg nytte av resultata når ein lagar mat
  • informere andre om korleis matvanar kan påverke sjukdommar som heng saman med livsstil og kosthald
  • vurdere kosthaldsinformasjon og reklame i media

Mat og forbruk

Mål for opplæringen er at eleven skal kunne
  • vurdere og velje matvarer på ein mangfaldig varemarknad når ein planlegg innkjøp
  • drøfte korleis ulike marknadsføringsmetodar kan påverke vala av matvarer som forbrukarane gjer
  • utvikle, produsere, gje produktinformasjon og reklamere for eit produkt
  • vurdere og velje varer ut frå etiske og berekraftige kriterium

Mat og kultur

Mål for opplæringen er at eleven skal kunne
  • planleggje og gjennomføre måltid i samband med høgtider eller fest og ha ei vertskapsrolle
  • lage mat for ulike sosiale samanhengar og drøfte korleis mat er med på å skape identitet
  • gi døme på korleis kjøkkenreiskapar, tillagingsmåtar eller matvanar har endra seg over tid eller flytta seg geografisk, og forklare korleis det har verka inn på livet til folk
  • skape og prøve ut nye retter ut frå ulike råvarer, matlagingsmetodar og matkulturar

Side 7 Av 9

Fant du det du lette etter?

0/250
0/250

Tusen takk for hjelpen!