Spørsmål i Lærarundersøkinga

Alle spørsmålsbolkane er valbare. Det er opp til skolen eller skoleeigar kva for spørsmål dei tek med. 

Bakgrunn

Er du mann eller kvinne?

Svaralternativ: Mann – Kvinne

Kva for faggrupper underviser du i? (Du kan velje fleire)

Svaralternativ: Estetiske fag – Framandspråk – Norsk – Realfag – Samfunnsfag – Yrkesfag - Anna

Er du kontaktlærar?

Svaralternativ: Ja - Nei

Når du held fram med skjemaet, skal du tenkje på den gruppa du er kontaktlærar for, eller den gruppa av elevar du bruker mest tid på om du ikkje er kontaktlærar.

Kva for trinn går desse elevane på?

Svaralternativ: 1. trinn – 2. trinn – 3. trinn – 4. trinn – 5. trinn – 6. trinn – 7. trinn – 8. trinn – 9. trinn – vg1 – vg2 – vg3

Trivsel

Ta utgangspunkt i den elevgruppa du underviser mest i, og ta stilling til følgjande påstandar. 

Elevane mine trivst på skolen.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje 

Elevane mine har medelevar å vere saman med i friminutta.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Motivasjon

Ta utgangspunkt i den elevgruppa du underviser mest i, og ta stilling til følgjande påstandar. 

Elevane viser interesse for å lære på skolen.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Elevane liker skolearbeidet.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Elevane prioriterer å bruke tid på skolearbeidet.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Elevane fortset å jobbe sjølv om det dei skal lære, er vanskeleg.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Heim – skole

Ta utgangspunkt i den elevgruppa du underviser mest i, og ta stilling til følgjande påstandar. 

Eg opplever at foreldra til elevane mine er opptekne av korleis barna deira gjer det på skolen.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Eg opplever at elevane mine får støtte heimanfrå i skolearbeidet.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

På vår skole arbeider vi konkret med korleis foreldra kan bidra positivt til læring og utvikling hos elevane.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

På vår skole har vi gode rutinar for å ta opp eventuelle bekymringar med heimen.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Støtte frå lærarane

Eg viser elevane mine at eg bryr meg om dei.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Eg viser elevane at eg har positive forventningar til deira læring og utvikling.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Eg behandlar alle elevar med respekt.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Eg hjelper elevane mine når dei har problem med å forstå arbeidsoppgåver på skolen.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Elevane ber meg om hjelp dersom det er noko dei ikkje får til.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Eg hjelper elevane slik at dei forstår det dei skal lære.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Arbeidsforhold og læring

Ta utgangspunkt i den elevgruppa du underviser mest i, og ta stilling til følgjande påstandar. 

Det er god arbeidsro i timane.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

I klassen min synest elevane at det er viktig å jobbe godt med skolearbeidet.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Eg gjer det klart for elevane mine at det er greitt å gjere feil, fordi dei kan lære av det.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Elevane mine får nok utfordringar på skolen gjennom oppgåvene dei får.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

 

Eg gir lekser som elevane har føresetnader for å klare på eiga hand.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Eg følgjer opp leksene eg gir til elevane.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje – Ikkje aktuelt

 

Elevane i klassen min får oppgåver dei klarer å løyse på eiga hand.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Når eg gjennomgår nytt stoff, undersøkjer eg om elevane forstår innhaldet.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Når eg gjennomgår nytt stoff, bruker eg ulike måtar å presentere stoffet på for å sikre at alle elevane forstår innhaldet.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

 

Eg bruker læreplanverket i førebuing til undervisninga mi.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig

 

Eg tilpassar undervisninga slik at alle elevar får læringsprogresjon.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

 

Eg forklarer elevane mine korleis dei kan ha nytte av det dei lærer seinare i livet.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Eg forklarer elevane mine kvifor vi jobbar med ulike tema og oppgåver.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Eg legg til rette for at elevane mine kan jobbe med det dei skal lære på forskjellige måtar.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Eg legg til rette for at elevane mine får bruke praktiske arbeidsmåtar (for eksempel å lage modellar, bruke måleinstrument, rollespel, spel og liknande).

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Arbeidsforhold og læring (2)

Eg forklarer elevane mine korleis dei kan ha nytte av det dei lærer seinare i livet.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Eg forklarer elevane mine kvifor vi jobbar med ulike tema og oppgåver.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Eg legg til rette for at elevane mine kan jobbe med det dei skal lære på forskjellige måtar.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Eg legg til rette for at elevane mine får bruke praktiske arbeidsmåtar (for eksempel å lage modellar, bruke måleinstrument, rollespel, spel og liknande).

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Vurdering for læring

Eg forklarer elevane kva som er måla i faga mine, slik at dei forstår dei.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Eg forklarer elevane kva det blir lagt vekt på, når skolearbeidet deira blir vurdert.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Eg har snakka med elevane om kva som krevst for å oppnå dei ulike karakterane ved halvårsvurderinga i fag.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Eg fortel elevane kva som er bra med arbeidet dei gjer.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Eg snakkar med den enkelte eleven om kva han/ho bør gjere for å bli betre i faga.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Eg gir ofte tilbakemeldingar til elevane som dei kan bruke til å bli betre i faga.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Eg lèt elevane vere med på å foreslå kva det skal leggjast vekt på, når arbeidet deira blir vurdert.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Elevane får vere med på å vurdere sitt eige skolearbeid.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Eg hjelper elevane til å tenkje gjennom korleis dei utviklar seg i faget.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Eg bruker vurderingsinformasjon om elevane til å tilpasse opplæringa undervegs, slik at ho møter læringsbehovet til elevane.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Medverknad

Eg legg vekt på forslag frå elevane om korleis vi skal arbeide med faga.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Elevane mine er med på å lage reglar for korleis vi skal ha det i elevgruppa.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Eg legg til rette for at elevane mine kan delta i elevrådsarbeid og anna arbeid som tillitsvalde.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Reglar på skolen

Elevane mine veit kva for reglar som gjeld for korleis vi skal ha det på skolen.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Eg syter for at elevane følgjer reglane for korleis vi skal ha det på skolen.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

På skolen reagerer vi tilsette på same måten dersom elevane bryt reglane.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Trygt miljø

Vi tilsette på skolen er samstemte om korleis elevane skal oppføre seg mot kvarandre.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Vi tilsette grip inn når nokon seier eller gjer noko krenkjande/ubehageleg mot ein elev.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

I mine timar gjer ikkje elevane narr av kvarandre dersom nokon gjer feil.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Skolehelsetenesta bidreg til eit trygt miljø.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Trygt miljø (2)

Kor ofte dette skoleåret har du sett eller høyrt (inkludert Internett/mobil) elevar oppleve at:

- nokon gjorde narr av eller erta dei, slik at dei vart leie seg.

Svaralternativ: I det heile ikkje – Ein sjeldan gong – 2 eller 3 gonger i månaden – Omtrent 1 gong i veka – Fleire gonger i veka

- dei vart haldne utanfor.

Svaralternativ: I det heile ikkje – Ein sjeldan gong – 2 eller 3 gonger i månaden – Omtrent 1 gong i veka – Fleire gonger i veka

- nokon spreidde løgner om dei.Svaralternativ: I det heile ikkje – Ein sjeldan gong – 2 eller 3 gonger i månaden – Omtrent 1 gong i veka – Fleire gonger i veka

- nokon trua dei.

Svaralternativ: I det heile ikkje – Ein sjeldan gong – 2 eller 3 gonger i månaden – Omtrent 1 gong i veka – Fleire gonger i veka

- nokon slo, dytta, sparka eller heldt dei fast så dei vart redde.

Svaralternativ: I det heile ikkje – Ein sjeldan gong – 2 eller 3 gonger i månaden – Omtrent 1 gong i veka – Fleire gonger i veka

- nokon kommenterte utsjånaden deira negativt på ein måte dei ikkje likte.

Svaralternativ: I det heile ikkje – Ein sjeldan gong – 2 eller 3 gonger i månaden – Omtrent 1 gong i veka – Fleire gonger i veka

Mobbing på skolen

Ein person er mobba når han eller ho, gjentekne gonger og over ei viss tid, blir utsett for negative hendingar frå ein eller fleire personar. Gjenteken erting på ein ubehageleg og sårande måte er også mobbing.

Kor ofte har du observert eller fått vite om at elevar har blitt mobba på skolen dei siste månadene?

Svaralternativ: I det heile ikkje – Ein sjeldan gong – 2 eller 3 gonger i månaden – Omtrent 1 gong i veka – Fleire gonger i veka

 

Har skolen retningslinjer for korleis mobbing skal handterast?

Svaralternativ: Ja – Nei – Veit ikkje

Følgjer du desse retningslinjene i di handtering av mobbing?

Svaralternativ: Ja – Nei – Veit ikkje

 

Kor ofte har du observert eller fått vite om at elevar har blitt mobba på skolen dei siste månadene av…

- elevar i gruppa/klassen?

Svaralternativ: I det heile ikkje – Ein sjeldan gong – 2 eller 3 gonger i månaden – Omtrent 1 gong i veka – Fleire gonger i veka – Veit ikkje

- andre elevar på skolen?

Svaralternativ: I det heile ikkje – Ein sjeldan gong – 2 eller 3 gonger i månaden – Omtrent 1 gong i veka – Fleire gonger i veka – Veit ikkje

- ein eller fleire lærarar?

Svaralternativ: I det heile ikkje – Ein sjeldan gong – 2 eller 3 gonger i månaden – Omtrent 1 gong i veka – Fleire gonger i veka – Veit ikkje

- andre vaksne på skolen?

Svaralternativ: I det heile ikkje – Ein sjeldan gong – 2 eller 3 gonger i månaden – Omtrent 1 gong i veka – Fleire gonger i veka – Veit ikkje

Utdannings- og yrkesrådgiving

Eg gir elevane eit godt grunnlag for vidare val av utdanning og yrke i løpet av ungdomstrinnet/vgo.

Svaralternativ: I svært stor grad – I stor grad – I nokon grad – I liten grad – I det heile ikkje – Veit ikkje

Lesing

Dei grunnleggjande ferdigheitene er integrerte i læreplanar for fag. Læreplanane uttrykkjer ferdigheitene på ulik måte og i varierande grad.

Eg forklarer elevane mine korleis dei skal lese ulike tekstar for å lære.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig

Eg forklarer elevane mine korleis dei skal arbeide med teksten før dei les han.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig 

Eg forklarer elevane mine korleis dei kan arbeide med ein tekst for å forstå han.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig 

Eg forklarer elevane mine korleis dei kan arbeide med nye ord og omgrep for å forstå dei.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig

Rekning

Dei grunnleggjande ferdigheitene er integrerte i læreplanar for fag. Læreplanane uttrykkjer ferdigheitene på ulik måte og i varierande grad.

Elevane mine bruker rekning som reiskap for læring i faga eg underviser i.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig

Eg forklarer elevane mine korleis dei kan bruke rekning for å forstå informasjon i dei faga eg underviser i.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig

Eg forklarer elevane mine korleis dei kan bruke rekning til å undersøkje ting dei lurer på.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig

Skriving

Dei grunnleggjande ferdigheitene er integrerte i læreplanar for fag. Læreplanane uttrykkjer ferdigheitene på ulik måte og i varierande grad.

Eg viser elevane mine eksempel på gode tekstar før dei skriv sjølve.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig

Eg viser elevane mine korleis dei kan skrive gode tekstar.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig

Digitale ferdigheiter

Dei grunnleggjande ferdigheitene er integrerte i læreplanar for fag. Læreplanane uttrykkjer ferdigheitene på ulik måte og i varierande grad.

Eg forklarer elevane mine korleis dei kan vere kritiske til informasjon dei finn på Internett.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig

Eg forklarer elevane mine at dei må tenkje over korleis dei bruker informasjon frå Internett.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig

Eg lèt elevane mine bruke digitale verktøy for å lære (digitale verktøy er for eksempel datamaskin, nettbrett og interaktiv tavle).

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig

Munnlege ferdigheiter

Dei grunnleggjande ferdigheitene er integrerte i læreplanar for fag. Læreplanane uttrykkjer ferdigheitene på ulik måte og i varierande grad.

Eg forklarer elevane mine korleis dei kan uttrykkje seg munnleg på ulike måtar (for eksempel ved å gi tilbakemeldingar, delta i rollespel og halde presentasjonar).

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig

Eg forklarer elevane mine korleis dei skal bruke argument i ein diskusjon.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig

Eg forklarer elevane mine korleis dei skal bruke fakta i ein diskusjon.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig

Eg lèt elevane mine øve på å bruke fagomgrep i samtalar.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig

Fysisk læringsmiljø

Er du fornøgd med følgjande forhold på skolen?

a. Kvaliteten på lufta i undervisningsromma

Svaralternativ: Svært fornøgd – Fornøgd – Ganske fornøgd – Litt fornøgd – Ikkje særleg fornøgd

b. Temperaturen i undervisningsromma

Svaralternativ: Svært fornøgd – Fornøgd – Ganske fornøgd – Litt fornøgd – Ikkje særleg fornøgd

c. Undervisningsromma elles

Svaralternativ: Svært fornøgd – Fornøgd – Ganske fornøgd – Litt fornøgd – Ikkje særleg fornøgd

d. Lærebøker/materiell/utstyr

Svaralternativ: Svært fornøgd – Fornøgd – Ganske fornøgd – Litt fornøgd – Ikkje særleg fornøgd

e. Skolebiblioteket

Svaralternativ: Svært fornøgd – Fornøgd – Ganske fornøgd – Litt fornøgd – Ikkje særleg fornøgd

f. Toaletta

Svaralternativ: Svært fornøgd – Fornøgd – Ganske fornøgd – Litt fornøgd – Ikkje særleg fornøgd

h. Skolebygget

Svaralternativ: Svært fornøgd – Fornøgd – Ganske fornøgd – Litt fornøgd – Ikkje særleg fornøgd

i. Reinhald

Svaralternativ: Svært fornøgd – Fornøgd – Ganske fornøgd – Litt fornøgd – Ikkje særleg fornøgd

j. Uteområdet som elevane har tilgang til i friminutta

Svaralternativ: Svært fornøgd – Fornøgd – Ganske fornøgd – Litt fornøgd – Ikkje særleg fornøgd

g. Garderobe og dusj

Svaralternativ: Svært fornøgd – Fornøgd – Ganske fornøgd – Litt fornøgd – Ikkje særleg fornøgd

Leiing og samarbeid

Lærarane på skolen tek ansvar for alle elevane på skolen.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Skolen har retningslinjer for god klasseleiing.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Eg følgjer skolens retningslinjer for god klasseleiing.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Lærarane får god støtte, hjelp og rettleiing av leiaren sin.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Leiinga ved skolen legg til rette for felles refleksjon og læring.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Leiinga på skolen legg til rette for samarbeid om planlegging av opplæringa.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Leiinga på skolen legg til rette for samarbeid om gjennomføring av opplæringa.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Leiinga på skolen legg til rette for samarbeid om evaluering av opplæringa.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Leiinga på skolen legg til rette for samarbeid om vurdering av elevarbeid.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Leiinga på skolen syter for at vedtak blir gjennomførte.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Leiinga på skolen støttar og legg til rette for lærarar som prøver ut ny pedagogisk praksis.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje

Leiinga på skolen legg til rette for at lærarar samarbeider om å bruke læreplanverket.

Svaralternativ: Heilt einig – Litt einig – Korkje einig eller ueinig – Litt ueinig – Heilt ueinig – Veit ikkje