Visuell kultur og samfunn
Kunst og samfunn
Mål for opplæringen er at eleven skal kunne- analysere og samanlikne nokre sentrale verk frå kunsthistoria og samtida, nasjonalt og internasjonalt
- gjere greie for samanhengen mellom kunst, politikk og idéhistorie i ulike epokar
- vurdere utstillingar og nettbaserte kunstpresentasjonar
- bruke fagterminologi i tolking, vurdering og formidling av kunst
- vurdere bruk av bilete, grafikk, foto, film og moderne visuelle medium i eit samfunnsperspektiv
- gjere greie for reglar for opphavsrett
- gje døme på rolla og vilkåra til kunstnarar i ulike tider og samfunn
Design og samfunn
Mål for opplæringen er at eleven skal kunne- analysere og samanlikne nokre sentrale verk frå designhistoria og samtida, nasjonalt og internasjonalt
- gjere greie for samanhengen mellom tradisjon, design og nyvinningar knytte til materiale, teknologi og masseproduksjon
- gje døme på korleis design blir brukt i merkevarebygging
- vurdere særtrekk ved ulike designprogram
- vurdere design i høve til etikk, estetikk, funksjon og økologi
Arkitektur og samfunn
Mål for opplæringen er at eleven skal kunne- analysere og samanlikne nokre sentrale verk frå arkitekturhistoria og samtida, nasjonalt og internasjonalt
- gjere greie for samanheng mellom byggjeskikk, arkitektur og ulike verdiar
- vurdere byggjeprosjekt med utgangspunkt i teikningar og modellar
- gjere greie for lovgjeving om kulturminnevern i høve til byutvikling, landskapsomforming, industrialisering og krigshandlingar
- fremje eigne synspunkt på utvikling av tettstader, byer, vegar og landskap
- vurdere brukarmedverknad, funksjon, økologi og etikk i arkitektur og miljøutforming
- gjere greie for faktorar som ligg til grunn for utforming av arkitektur og omgjevnader
Side 7 Av 8