Samfunnsfag (SAF01‑04)
Kompetansemål og vurdering

Eksempel på samanhengar

Forklaring

Kompetansemål etter 2. trinn

  • utvikle og presentere samfunnsfaglege spørsmål

  • samtale om korleis ulike kjelder, inkludert kart, kan gi informasjon om samfunnsfaglege spørsmål

  • utforske og beskrive kulturminne og kultur- og naturlandskapet i nærmiljøet

  • utforske og presentere korleis menneska levde for éin til to menneskealdrar sidan

  • reflektere over kvifor menneske har ulike meiningar og tek ulike val

    I dette kompetansemålet kan det vera aktuelt å arbeida med ein eller fleire av dei grunnleggjande ferdigheitene. Opplæringa i faget samla sett må dekkja dei grunnleggjande ferdigheitene slik dei er beskrivne i «Om faget».

  • samtale om vennskap og tilhøyrsle og kva som påverkar relasjonar

  • beskrive og gi døme på mangfald i Noreg, med vekt på ulike familieformer og folkegrupper, inkludert det samiske urfolket

  • utforske og gi døme på korleis menneska påverkar klimaet og miljøet, og dokumentere korleis påverknadene kjem til syne i nærmiljøet

  • presentere og gi døme på rettar barn har i Noreg og verda, og kva barn kan gjere ved brot på desse rettane

  • utforske og gi døme på korleis barn kan påverke avgjerder og samarbeide om demokratiske prosessar

  • samtale om moglegheiter og utfordringar ved digital samhandling

  • samtale om kjensler, kropp, kjønn og seksualitet og korleis eigne og andre sine grenser kan uttrykkjast og respekterast

  • utforske og gi døme på korleis menneske i ulike delar av verda påverkar livet til kvarandre

Undervegsvurdering