Hopp til hovedinnhold
Høyringar
Kalender
Presse
Om Udir
In English
Søk
Søk
Meny
Utdanningsløpet
Velg nivå
Barnehage
Grunnskole
Videregående
Spesielt for
Private barnehager
Private skoler
Voksenopplæring
Annen opplæring
SFO
Kulturskolen
Folkehøgskoler
Lukk
Læring og trivsel
Barnehage
Rammeplan og støttemateriell
Barnehagemiljø
Omsorg
Lek
Læring
Skole og fagopplæring
Læreplanverket
Tilpasset opplæring
Vurderingspraksis
Skolemiljø
Opplæring i bedrift
Temasider
Barn og unge fra Ukraina
Minoritetsspråklige og flyktninger
Spesialpedagogikk og tilrettelegging
PP-tjenesten (PPT)
Samisk
Nasjonale minoriteter
Lukk
Eksamen og prøver
Eksamen
Eksamen - oversikt
Finn eksamensoppgaver
Administrere eksamen
Forberede og ta eksamen
Fag- og svenneprøver
Muntlig eksamen
Privatisteksamen
Prøver
Prøver - oversikt
Nasjonale prøver
Kartleggingsprøver
Dokumentasjon
Vitnemål og kompetansebevis
Realkompetansevurdering
Lukk
Kvalitet og kompetanse
Kvalitet og kompetanse
Arbeid med kvalitet og kompetanse
Hva er kvalitet?
Faser i kvalitetsutvikling
Å velge kompetansetiltak
Utvikle praksis sammen
Ansvar og roller
Verktøy og tiltak
Videreutdanning
Tilskudd for lokal kompetanseutvikling
Kompetansepakker
Ståstedsanalyser
Mal for tilstandsrapport
Alle kompetanseutviklingstilbud
Temasider
Læremidler
Digitalisering
Sikkerhet og beredskap
Samarbeid med andre
Lukk
Tall og forskning
Tall og forskning
Forskning og annet kunnskapsgrunnlag
Statistikk
Finn forskning og statistikk
Systemer for datainnsamling
Internasjonale studier
Barnehagefakta
Grunnskolens informasjonssystem (GSI)
Publikasjoner
Utdanningsspeilet
Spørsmål til Skole-Norge
Spørsmål til Barnehage-Norge
Vetuva
Brukerundersøkelser
Alle brukerundersøkelser
Elevundersøkelsen
Lærlingundersøkelsen
Voksenopplæringsundersøkelsen
Foreldreundersøkelsen i skole
Foreldreundersøkelsen i barnehage
Lærerundersøkelsen
Lærebedriftsundersøkelsen
Lukk
Regelverk, tilsyn og tilskudd
Regelverkstema
Barnehage – oversikt regelverk
Opplæring – oversikt regelverk
Spesielt for private skoler
Maler for enkeltvedtak
Personvern (GDPR)
Tilsyn
Tilsyn - oversikt
Egenvurdering (RefLex)
Melde bekymring
Tilskudd
Tilskudd – oversikt
Tilskuddssatser
Lukk
Don leat dás:
Læring og trivsel
Læreplanverket
Oahppoplánat
Luonddufága sámegillii
Oahppoplána - luonddufága sámegillii (NAT02‑04)
Giella
Bokmål
Davvisámegiella
Julevsámegiella
Åarjelsaemiengïelese
Viečča
Oahppoplána Luonddufága sámegillii (NAT02‑04) - Davvisámegiella, PDF
Oahppoplána Luonddufága sámegillii (NAT02‑04) - Davvisámegiella, PDF
Juoge
Máŋge
Bajit oassi
Fága birra
Fága relevánsa ja guovddáš árvvut
Guovddášelemeanttat
Fágaidrasttideaddji fáttát
Vuođđogálggat
Gealbomihttomearit ja árvvoštallan
2. ceahkki
4. ceahkki
7. ceahkki
10. ceahkki
Jo1 SF
Jo1 BA
Jo1 EL
Ja1 FD
Jo1 HS
Jo1 DT
Jo1 IM
Jo1 NA
Jo1 RM
Jo1 SR
Jo1 TP
Jo3 oppalaš studerengelbbolašvuođa lasáhus
Árvvoštallanortnet
Fábmuiváldin ja sisafievrrideapmi
Oahppoplánakoda
Tiibmalohku
Fága- ja tiibmajuohkkin
Planleggingsverktøy
Planleggingsverktøy
Laster
Doarjja oahppoplánii
Fága resurssat
Hva er nytt i naturfag og naturfag samisk?
Kjennetegn på måloppnåelse
Aktuelle nettsteder – naturfag
Støtte til undervisning om kjønn og seksualitet
Buot fágaid resurssat
Hvordan bruke læreplanene?
Sosial læring gjennom arbeid med fag