Gjenvinningsfaget – modulstrukturert opplæring for vaksne (GVF05‑01)
Kompetansemål og vurdering
Kompetansemål etter drift i praksis
Mål for opplæringa er at lærlingen skal kunne
- ta imot, kontrollere, klassifisere og sortere avfall etter gitte kravspesifikasjonar
- skilje farleg avfall frå anna avfall og deklarere og handtere avfallet etter gjeldande regelverk
- handtere og klargjere avfallet for vidarebehandling eller sluttbehandling etter gjeldande regelverk
- utføre operatørstyrt vedlikehald av relevante maskiner og utstyr
- lytte til, forstå og bruke fagterminologi munnleg og skriftleg i arbeidssituasjonar (Henta frå læreplan i engelsk)
- tolke og bruke samansette måleiningar i praktiske samanhengar og velje eigna måleining (Henta frå læreplan i matematikk P)
- bruke maskiner og utstyr til å omarbeide aktuelle materiale i tråd med gjeldande helse-, miljø- og sikkerheitsrutinar og sørgje for orden og reinhald på arbeidsplassen (Henta frå læreplan i vg2 industriteknologi)
Undervegsvurdering
Undervegsvurderinga skal bidra til å fremje læring og til å utvikle kompetanse. Lærlingane viser og utviklar kompetanse i modulen drift i praksis når dei bruker kunnskapar, ferdigheiter og kritisk tenking til å løyse arbeidsoppgåver i faget.
Instruktøren skal leggje til rette for lærlingmedverknad og stimulere til lærelyst gjennom varierte arbeidsoppgåver. Instruktøren skal vere i dialog med lærlingane om utviklinga deira i modulen drift i praksis. Lærlingane skal få høve til å uttrykkje kva dei opplever at dei meistrar, og reflektere over si eiga faglege utvikling. Instruktøren skal gi rettleiing om vidare læring og tilpasse opplæringa slik at lærlingane kan bruke rettleiinga for å utvikle kompetansen sin i lærefaget. Kompetanasemåla i alle modulane skal forståast i lys av teksten om faget.
Lærlingen skal ha éin midtvegsvurdering ved avslutninga av opplæringa i drift i praksis. Midtvegsvurderinga har karakteruttrykket godkjent/ikkje godkjent.
