Hopp til hovedinnhold
logologo
  • Høyringar
  • Kalender
  • Presse
  • Om Udir
  • In English
    • Velg nivå

      • Barnehage
      • Grunnskole
      • Videregående
    • Spesielt for

      • Private barnehager
      • Private skoler
      • Voksenopplæring
    • Annen opplæring

      • SFO
      • Kulturskolen
      • Folkehøgskoler
    • Barnehage

      • Rammeplan og støttemateriell
      • Barnehagemiljø
      • Omsorg
      • Lek
      • Læring
    • Skole og fagopplæring

      • Læreplanverket
      • Tilpasset opplæring
      • Vurderingspraksis
      • Skolemiljø
      • Opplæring i bedrift
      • Fravær
    • Temasider

      • Overganger
      • Minoritetsspråklige og nyankomne
      • Spesialpedagogikk
      • PP-tjenesten (PPT)
      • Samisk
      • Nasjonale minoriteter
    • Eksamen

      • Eksamen - oversikt
      • Finn eksamensoppgaver
      • Administrere eksamen
      • Forberede og ta eksamen
      • Muntlig eksamen
      • Privatisteksamen
    • Prøver

      • Prøver - oversikt
      • Nasjonale prøver
      • Kartleggingsprøver
    • Dokumentasjon

      • Vitnemål og kompetansebevis
      • Realkompetansevurdering
    • Kvalitet

      • Arbeid med kvalitet og kompetanse
      • Sikkerhet og beredskap
      • Ståstedsanalyser
      • Læremidler
      • Samarbeid med andre
    • Kompetansetilbud

      • Endringer kompetanseutvikling
      • Videreutdanning
      • Tilskudd for lokal kompetanseutvikling
      • Kompetansepakker
      • Alle kompetanseutviklingstilbud
    • Digitalisering

      • Digitalisering i skolen
      • Kunstig intelligens i skolen
      • Mobiler og smartklokker i skolen
    • Tall og forskning

      • Forskning og annet kunnskapsgrunnlag
      • Statistikk
      • Finn forskning og statistikk
      • Systemer for datainnsamling
      • Internasjonale studier
      • Barnehagefakta
      • Grunnskolens informasjonssystem (GSI)
    • Publikasjoner

      • Vetuva
      • Spørsmål til Skole-Norge
      • Spørsmål til Barnehage-Norge
      • Utdanningsspeilet
    • Brukerundersøkelser

      • Alle brukerundersøkelser
      • Elevundersøkelsen
      • Lærlingundersøkelsen
      • Foreldreundersøkelsen i barnehage
    • Regelverkstema

      • Barnehage – oversikt regelverk
      • Opplæring – oversikt regelverk
      • Spesielt for private skoler
      • Maler
      • Personvern (GDPR)
    • Tilsyn

      • Tilsyn - oversikt
      • Melde bekymring
    • Tilskudd

      • Tilskudd – oversikt
      • Tilskuddssatser

Du er her:

  • Læring og trivsel
  • Læreplanverket
  • Læreplanar
  • Blomsterdekoratørfaget - modulstrukturert opplæring for vaksne
  • Om faget
  • Fagrelevans og sentrale verdiar

Blomsterdekoratørfaget - modulstrukturert opplæring for vaksne (BLD05‑01)
Fagrelevans og sentrale verdiar

  • Bokmål
  • Nynorsk
  • Læreplan i Blomsterdekoratørfaget - modulstrukturert opplæring for vaksne (BLD05‑01) - Nynorsk, PDF
  • Læreplan i Blomsterdekoratørfaget - modulstrukturert opplæring for vaksne (BLD05‑01) - Nynorsk, Word
Til overordna del

  • Forsida av læreplanen
    • Fagrelevans og sentrale verdiar
    • Kjerneelement
    • Tverrfaglege tema
    • Grunnleggjande ferdigheiter
    • Kommunikasjon og kundeveiledning
    • Idè og produktutvikling
    • Materialkunnskap og yrkesidentitet
    • Blomsterdekorering og handverksferdigheter
    • Økonomi og arbeidsliv
  • Vurderingsordning
  • Gyldigheit og innføring
  • Fagkodar

Laster

Vg3 blomsterdekoratørfaget handlar om å lage produkt med allsidig design og uttrykk tilpassa ulike personar, rom og anledning, og å yte service og rettleie kundar om produkt og tenester. Faget handlar òg om korleis blomsterdekoratøren bruker råvarer, materiale, verktøy, teknikkar og kreativitet i produksjon og design med blomstrar. Vidare handlar faget om å vidareføre eit handverk som ofte er knytt til ulike tradisjonar og livshendingar, og som utviklar seg i takt med tida.

Alle fag skal bidra til å realisere verdigrunnlaget for opplæringa. Vg3 blomsterdekoratørfaget skal bidra til å utvikle identiteten som blomsterdekoratør hos den enkelte. Faget skal òg bidra til å utvikle evne til kritisk tenking, faglege vurderingar og idear ved praktisk arbeid der val og gjennomføring påverkar prosessen og resultatet. Vidare bidreg faget til å utvikle skaparglede, sjølvstende og engasjement gjennom at lærlingane nyttar fagkompetansen til å ta sjølvstendige og berekraftige val undervegs i produksjonsprosessen og til å handtere etiske problemstillingar i samband med kundebehandling. I tillegg skal lærlingane gjennom faget utvikle toleranse i møte med kulturelt mangfald og menneske med ulike behov og i ulike livsfasar. Faget skal dessutan bidra til at lærlingane får kunnskap om pliktene og rettane til arbeidsgivaren og arbeidstakaren, og om kor viktig det er med trepartssamarbeidet, der arbeidsgivarar, arbeidstakarar og styresmakter jobbar saman for å utvikle eit betre arbeidsliv.

Verdigrunnlaget i opplæringa i overordna del

For faget:

  • Kort om frisør, blomster, interiør og eksponeringsdesign
  • Modulstrukturert opplæring for voksne i videregående
  • Veileder om realkompetansevurdering i grunnopplæringen
Førre sideNeste side
Til toppen
  • Kontakt
  • Tlf: 23 30 12 00
  • Abonner på siste nytt
  • Personvernerklæring
  • Tilgjengelighetserklæring