Blomsterdekoratørfaget - modulstrukturert opplæring for vaksne (BLD05‑01)
Kompetansemål og vurdering
Kompetansemål etter kommunikasjon og kunderettleiing
Mål for opplæringa er at lærlingen skal kunne
- presentere blomsterprodukt ved å nytte vareeksponering og utstillingar
- nytte formålstenlege kommunikasjonsformer og strategiar i møte med kundar, kollegaer, leverandørar og andre samarbeidspartnarar
- rettleie og formidle informasjon om blomsterfaglege produkt og tenester til kundar
- nytte digitale ressursar til idéprosessen, dokumentasjonen og presentasjonen av eige arbeid
- lytte til, forstå og bruke fagterminologi munnleg og skriftleg i arbeidssituasjonar (Henta frå læreplan i engelsk)
- uttrykkje seg nyansert og presist med flyt og samanheng, idiomatiske uttrykk og varierte setningsstrukturar tilpassa formål, mottakar og situasjon (Henta frå læreplan i engelsk)
Undervegsvurdering
Undervegsvurderingen skal bidra til å fremje læring og til å utvikle kompetanse. Lærlingane viser og utviklar kompetanse i modulen kommunikasjon og kunderettleiing når dei bruker kunnskapar, ferdigheiter og kritisk tenking til å løyse arbeidsoppgåver i faget.
Instruktøren skal leggje til rette for lærlingmedverknad og stimulere til lærelyst gjennom varierte arbeidsoppgåver. Instruktøren skal vere i dialog med lærlingane om utviklinga deira i modulen kommunikasjon og kunderettleiing. Lærlingane skal få høve til å uttrykkje kva dei opplever at dei meistrar, og reflektere over eiga fagleg utvikling. Instruktøren skal gi rettleiing om vidare læring og tilpasse opplæringa slik at lærlingane kan bruke rettleiinga for å utvikle kompetansen sin i modulen. Kompetansemåla i alle modulane skal forståst i lys av teksten om faget.
Lærlingen skal ha ei midtvegsvurdering ved avslutninga av opplæringa i kommunikasjon og kunderettleiing. Midtvegsvurderinga har karakteruttrykket godkjent/ikkje godkjent.
