Treningsleiing (IDR04‑03)
Kompetansemål og vurdering

Eksempel på samanhengar

Forklaring

Kompetansemål etter treningsleiing 2

  • beskrive sentrale forhold ved barns vekst og utvikling
  • forklare korleis samspel og kommunikasjon påverkar læring og utvikling i ulike former for aktivitet og trening
  • rettleie både individuelt og i gruppe i ulike praksissituasjonar
  • bruke formålstenlege aktivitetar, øvingar og undervisningsmetodar i praksis
  • planleggje, leie og vurdere trening som fører til ferdigheitsutvikling i ein idrettsaktivitet
  • planleggje, leie og vurdere aktivitetar for grupper og enkeltpersonar med ulike føresetnader
  • vurdere eigen og andre sin praksis som trenar og leiar
  • vise variasjon i val av aktivitetar, øvingar og metodar ved planlegging og gjennomføring av aktivitet og trening
  • planleggje, gjennomføre og evaluere eit arrangement knytt til treningsleiing

Undervegsvurdering

Standpunktvurdering