Aktivitetslære (IDR01‑02)
Grunnleggjande ferdigheiter
Munnlege ferdigheiter
Munnlege ferdigheiter i aktivitetslære inneber at elevane diskuterer og kommuniserer med andre i leik, trening og aktivitetar. Når elevane planlegg, gjennomfører og reflekterer over sin eigen aktivitet i idrett og friluftsliv, vil bruk av munnlege ferdigheiter vere viktig for å utvikle ferdigheiter og kunnskap.
Å kunne skrive
Å kunne skrive i aktivitetslære inneber skriftleg planlegging og refleksjon knytt til aktivitet, trening og friluftsliv.
Å kunne lese
Å kunne lese i aktivitetslære inneber å tileigne seg kunnskap om trening, aktivitetar og idrettar gjennom lesing av fagstoff. Innanfor friluftsliv er kartlære, turlitteratur og annan faglitteratur ein viktig del av det å førebu og gjennomføre turar.
Å kunne rekne
Å kunne rekne i aktivitetslære inneber å berekne og analysere belastning, prestasjonar og resultat i samband med ulike former for trening og konkurranse. Å kunne berekne ulike forhold på kart og i naturen er òg sentralt.
Digitale ferdigheiter
Digitale ferdigheiter i aktivitetslære inneber å kunne bruke digitale hjelpemiddel i samband med planlegging, gjennomføring og vurdering av trening og friluftsliv. Når elevane skal bruke fagstoff og tileigne seg ny kunnskap, vil kritisk lesing og medvit rundt digitale kjelder vere viktig.