Læreplan i markedsføring og ledelse - programfag i utdanningsprogram for studiespesialisering (MFL1-02)

Struktur

Markedsføring og ledelse består av to programfag: markedsføring og ledelse 1 og markedsføring og ledelse 2. Markedsføring og ledelse 2 bygger på markedsføring og ledelse 1.

Faget er strukturert i hovedområder som det er formulert kompetansemål for. Hovedområdene utfyller hverandre og må ses i sammenheng.

Oversikt over hovedområder:

Programfag

Hovedområder

Markedsføring og ledelse 1

Marked og målgrupper

Psykologi og kjøps­atferd

Situasjonsanalyse og markedsinformasjon

Konkurransemidlene

Organisasjon og ledelse

Markedsføring og ledelse 2

Situasjonsanalyse og markedsinformasjon

Konkurransemidlene

Personalutvikling og ledelse

Markeds­strategi og markedsplan­legging

Etikk og samfunns­ansvar

Side 2 Av 9

Fant du det du lette etter?

0/250
0/250

Tusen takk for hjelpen!