Kommunikasjon og samhandling
Kommunikasjon og samhandling
Mål for opplæringen er at eleven skal kunne- kommunisere med kunder og samarbeidspartnere med ulik alder, kulturtilhørighet og livssituasjon, slik at deres behov blir ivaretatt
- drøfte og gi eksempler på hva respekt, toleranse og omsorg innebærer for hudpleieren
- forklare hvorfor det er viktig å samarbeide
- demonstrere rådgivning for kunder i behandlings- og salgssituasjoner
- drøfte begrepet service, gi eksempler på hvordan god og dårlig service påvirker kunder, og lage systemer for orden og vedlikehold som øker servicegraden
- drøfte egen yrkesutøvelse og gi eksempler på hvordan en kan kvalitetssikre utøvelsen av yrket
- påvise og diskutere etiske problemstillinger relatert til behandling, kjøp, salg og markedsføring
- drøfte hva estetikk betyr for hudpleieren og bedriften i et profesjonelt marked
- drøfte ulike strategier for konflikthåndtering og vise det i praksis
Side 8 Av 10