Bunadtilverkarfaget - modulstrukturert opplæring for vaksne (BUN05‑01)
Kompetansemål og vurdering
Kompetansemål etter formidling og kundebehandling
Mål for opplæringa er at lærlingen skal kunne
- rettleie kundar i bruk og vedlikehald av bunad og med tilbehøyr som draktsølv, hovudplagg og fottøy
- utforske og bruke faget si historie og eigenart til å formidle og vidareføre tradisjonell kunnskap om bunadtilverking og til å rettleie kundar
- gjere greie for forskjellen på bunad og folkedrakt, både stilhistorisk og saumteknisk, og bruke denne kunnskapen i eige arbeid
- bruke fagterminologi i kommunikasjon med kundar, kollegaer og andre samarbeidspartnarar knytte til tilverking av bunader
Undervegsvurdering
Undervegsvurderingen skal bidra til å fremje læring og til å utvikle kompetanse. Lærlingane viser og utviklar kompetanse i modulen formidling og kundebehandling når dei bruker kunnskapar, ferdigheiter og kritisk tenking til å løyse arbeidsoppgåver i faget.
Instruktøren skal leggje til rette for lærlingmedverknad og stimulere til lærelyst gjennom varierte arbeidsoppgåver. Instruktøren skal vere i dialog med lærlingane om utviklinga deira i modulen formidling og kundebehandling. Lærlingane skal få høve til å uttrykkje kva dei opplever at dei meistrar, og reflektere over eiga fagleg utvikling. Instruktøren skal gi rettleiing om vidare læring og tilpasse opplæringa slik at lærlingane kan bruke rettleiinga for å utvikle kompetansen sin i modulen. Kompetansemåla i alle modulane skal forståst i lys av teksten om faget.
Lærlingen skal ha ei midtvegsvurdering ved avslutninga av opplæringa i formidling og kundebehandling. Midtvegsvurderinga har karakteruttrykket godkjent/ikkje godkjent.
