Idrett og samfunn (IDR03‑02)
Grunnleggjande ferdigheiter
Munnlege ferdigheiter
Munnlege ferdigheiter i idrett og samfunn inneber å skape meining gjennom samtalar, debattar og diskusjonar. Det inneber òg å formulere spørsmål, gi att fakta, reflektere, forklare årsakssamanhengar og drøfte sentrale problemstillingar i faget. Utviklinga av munnlege ferdigheiter går frå å kunne gjere greie for enkle tema til å kunne drøfte og vurdere ulike problemstillingar.
Å kunne skrive
Å kunne skrive i idrett og samfunn inneber å kunne skrive ulike tekstar til ulike formål. I dette inngår det å kunne skape og belyse ulike typar problemstillingar skriftleg. Det inneber òg å kunne framstille klare og samanhengande tekstar som formidlar synspunkt og kunnskap.
Å kunne lese
Å kunne lese i idrett og samfunn inneber å forstå og tolke ulike former for faglitteratur, skjønnlitteratur, massemedium, offentlege dokument, andre skriftlege kjelder og informasjon som handlar om fagområda innanfor idrett og samfunn.
Å kunne rekne
Å kunne rekne i idrett og samfunn inneber å kunne tolke tabellar, diagram og grafiske framstillingar og å kunne bruke dette i eigne framstillingar og presentasjonar.
Digitale ferdigheiter
Digitale ferdigheiter i idrett og samfunn inneber å innhente, vurdere og bruke informasjon på ein kritisk og etterretteleg måte, slik at eksterne kjelder tilfører læringsprosessen ein verdifull dimensjon. Dette inneber å reflektere kritisk og vise dømmekraft i bruk av digitale medium og ressursar, og å følgje reglar for opphavsrett og personvern. Det vil òg seie å bruke digitale ressursar for å produsere verktøy og hjelpemiddel til undersøkingar og innhenting av informasjon.