Delrapport 1
Gi rom for lesing – evaluering av tiltaksplanen
Evalueringa av tiltaksplanen "Gi rom for lesing" er utarbeidd på oppdrag frå Utdanningsdirektoratet av SINTEF Teknologi og samfunn IFIM, i samarbeid med NTNU Voksne i læring. Les meir om evalueringa i den fyrste delrapporten frå juni 2005.
Rapporten presenterer ikkje resultat, men gir eit bilete av historia og profilen til planen, og drøftar sentrale problemstillingar. Tiltaka i planen blir grupperte i forhold til tre sider ved lesekompetanse: lesing som ferdigheit, som reiskap og som kulturell aktivitet. Vidare blir det peikt på ei rekkje behov for aktørane i planen. Desse er:
- få til ein balansert plan med god avveging mellom ulike skoleslag, ulike typar tekstar og mellom dei ulike dimensjonane ved lesing
- solid forankring hos dei involverte; særleg lærarar, skoleleiing og skoleeigarar
- skape ein heilskapleg plan ut frå det store talet på aktørar, prosjekt og tiltak som planen omfattar
- gjennomføre tiltaksplanen på ein måte som når ulike elevar med ulike behov
- trekkje inn aktørar utanfor skolen og skape alternative arenaer for arbeidet
Rapportserie
Evalueringa av ”Gi rom for lesing! Strategi for stimulering av leselyst og leseferdigheit 2003–2007” er utarbeidd på oppdrag frå Utdanningsdirektoratet av SINTEF Teknologi og samfunn IFIM i samarbeid med NTNU Voksne i læring.
Dette er første rapport i serien.
Se også delrapport 2