Vg3 salsfaget (SLG03‑02)
Kjerneelement
Drift og lønnsemd
Kjerneelementet drift og lønnsemd handlar om kommersiell forståing gjennom å bruke nøkkeltal for å auke lønnsemd og redusere svinn i utøving av faget. Kjerneelementet handlar om å utnytte ressursar effektivt og ansvarleg for å sikre meirverdi og berekraft i bedrifta. Vidare handlar det om å forvalte relevante lovverk og etiske retningslinjer for å bidra til gode kundeopplevingar og eit godt arbeidsmiljø.
Sal og marknadsføring
Kjerneelementet sal og marknadsføring handlar om å byggje merkevarer og tilpasse marknadsføringa slik at bedrifta tiltrekkjer seg nye kundar, samstundes som ho beheld høg kundelojalitet hos dei eksisterande kundane. Kjerneelementet handlar om salsprosessen og om å skape meirverdiar i møte mellom tilbydarar og kundar og vidare bidra til sal, meirsal og gjensal.
Kommunikasjon og relasjonar
Kjerneelementet kommunikasjon og relasjonar handlar om å kommunisere med kundar og samarbeidsaktørar i eigna kanalar. Kjerneelementet inneber å innhente og bruke kundedata for å imøtekomme behova og ønska til kunden. Vidare handlar det om å byggje kundelojalitet og formidle produktinformasjon til ulike målgrupper.