Instrument, kor, samspel (MUS05‑02)
Grunnleggjande ferdigheiter
Munnlege ferdigheiter
Munnlege ferdigheiter i instrument, kor, samspel inneber å tileigne seg musikk ved å lytte, improvisere og bruke språk og røyste i formidling av musikk. Det inneber òg å bruke relevant fagspråk til å drøfte musikalske problemstillingar og løysingar. Vidare inneber munnlege ferdigheiter i faget å lytte til andre sine idear, å gi respons på og vidareutvikle innspel frå andre og å fremje eigne meiningar i spontane og førebudde fagsamtalar.
Å kunne skrive
Å kunne skrive i instrument, kor, samspel inneber å bruke notasjon, symbol og tekst til å uttrykkje musikalske idear. Det inneber òg å planleggje, omarbeide og notere musikalske forløp. Vidare inneber det å planleggje og dokumentere eige øvingsarbeid.
Å kunne lese
Å kunne lese i instrument, kor, samspel inneber å tolke og utføre musikalske idear uttrykt gjennom notasjon, symbol og tekst. Det inneber òg å ta eigne musikalske val i arbeidet med notert musikk. Vidare inneber det å avkode klingande musikk og å tileigne seg forståing av musikk gjennom fagtekstar.
Å kunne rekne
Å kunne rekne i instrument, kor, samspel inneber å merke og forstå form og struktur i musikk. Det inneber òg å kjenne att, utføre og beskrive rytmar, taktartar og tonale mønster.
Digitale ferdigheiter
Digitale ferdigheiter i instrument, kor, samspel inneber å bruke digitale ressursar til å planleggje, organisere og gjennomføre musikkaktivitetar. Det inneber òg å kunne bruke digitale ressursar i utøvande og skapande arbeid med musikk. Vidare inneber digitale ferdigheiter i faget å dokumentere, formidle og evaluere musikalske aktivitetar ved hjelp av lyd- og videoopptak og å vise digital dømmekraft i spørsmål om publisering og opphavsrettar.