Vg3 bilpleiefaget (BIP03‑01)
Kompetansemål og vurdering

Eksempel på samanhengar

Forklaring

Kompetansemål

  • velje og bruke verne- og sikkerheitsutstyr ut frå arbeidsoppdrag og reflektere over korleis ulike arbeidsstillingar påverkar kroppen fysisk
  • vurdere risikoen ved arbeidsoppdrag i tråd med kvalitetskontrollsystemet til bedrifta
  • oppbevare, bruke og avhende kjemikaliar og anna spesialavfall etter gjeldande regelverk
  • forstå og nytte produkt- og sikkerheitsdatablad
  • nytte og halde ved like verktøy, maskiner og utstyr
  • registrere avvik og skrive avviksrapportar
  • reflektere over sikkerheitsprosedyrar ved handtering av ein skadd bil med alternative drivkjelder
  • forklare aktive og passive sikkerheitssystem og tilpasse arbeidet etter systema
  • rettleie kundar og følgje rutinane for kundebehandling og fagetiske normer i bedrifta
  • vurdere og dokumentere kvaliteten på utført arbeid
  • reflektere over korleis ein sjølv kan bidra til godt arbeidsmiljø og kvalitet i utført arbeid
  • utføre bilpleie i tråd med reglar for helse, miljø og sikkerheit
  • tileigne seg produktkunnskap til å velje rett produkt til ulike typar behandlingar og utbetringar av interiør og eksteriør
  • velje og bruke utbetringsmetodar og pleieprodukt ut frå omsyn til økonomi, miljø og sosiale forhold
  • velje reinhaldsmetodar og gjennomføre reinhald for ulike typar overflatemateriale utvendig og innvendig på køyretøy og ulike objekt
  • velje arbeidsmetode og utføre overflatebehandling etter tilvisingane frå produsenten og for å beskytte overflater innvendig og utvendig på køyretøyet eller objektet
  • gjere greie for lakkoppbygging på ulike overflater og identifisere ulike typar overflatedefektar
  • utføre småskadereparasjon av skadet overflate på lakk, påføre fyllmaterialer og utføre lakkutbetring
  • utføre utbetring av skadd overflate på interiør
  • vurdere og reparere ulike skadar på glass
  • utbetre steinskottskadar på køyretøyets frontglass
  • demontere og montere ulike komponentar utvendig og innvendig på køyretøyet eller objektet
  • gjere greie for partssamarbeidet i bedrifta og reflektere over kva plikter og rettar arbeidsgivaren og arbeidstakaren har, og kva krav og forventningar som er stilte til eit likeverdig og inkluderande arbeidsliv.

Undervegsvurdering