Salsfaget – modulstrukturert opplæring for vaksne (SLG05‑01)
Kompetansemål og vurdering
Kompetansemål etter marknadsføring og salsprosessar
Mål for opplæringa er at lærlingen skal kunne
- gjere greie for ulike merkevarer og utforske ulike marknadsstrategiar som bedrifter kan bruke (Henta frå læreplan i vg2 sal og reiseliv)
- vurdere salsprosessar og korleis dei ulike elementa bidreg til den heilskaplege kundeopplevinga
- vurdere tiltak i salskanalar som kan fremje sal, meirsal og gjensal og ta omsyn til dette i utviklinga av indre og ytre salsmiljøet (Henta frå læreplan i vg2 sal og reiseliv)
- vurdere og nytte verkemidla, ressursane og moglegheitsrommet til bedrifta i marknadsføringa og i salet av ulike produkt
- planleggje, gjennomføre, vurdere og dokumentere marknadsføringskampanjar
- presentere ei sjølvvald merkevare og velje strategiar for marknadsføring og sal
- bruke kundeoppfølgingssystema i bedrifta og vurdere korleis desse kan brukast i kampanjar og kundedialog og til å byggje kundelojalitet
Undervegsvurdering
Undervegsvurderinga skal bidra til å fremje læring og til å utvikle kompetanse. Lærlingane viser og utviklar kompetanse i modulen marknadsføring og salsprosessar når dei bruker kunnskapar, ferdigheiter og kritisk tenking til å løyse arbeidsoppgåver i faget.
Instruktøren skal leggje til rette for lærlingmedverknad og stimulere til lærelyst gjennom varierte arbeidsoppgåver. Instruktøren skal vere i dialog med lærlingane om utviklinga deira i modulen marknadsføring og salsprosessar. Lærlingane skal få høve til å uttrykkje kva dei opplever at dei meistrar, og reflektere over si eiga faglege utvikling. Instruktøren skal gi rettleiing om vidare læring og tilpasse opplæringa slik at lærlingane kan bruke rettleiinga for å utvikle kompetansen sin i lærefaget. Kompetanasemåla i alle modulane skal forståast i lys av teksten om faget.
Lærlingen skal ha éin midtvegsvurdering ved avslutninga av opplæringa i marknadsføring og salsprosessar. Midtvegsvurderinga har karakteruttrykket godkjent/ikkje godkjent.
