Eksempel på samanhengar

Forklaring

Kompetansemål etter marknadsføring og salsprosessar

  • gjere greie for ulike merkevarer og utforske ulike marknadsstrategiar som bedrifter kan bruke (Henta frå læreplan i vg2 sal og reiseliv)
  • vurdere salsprosessar og korleis dei ulike elementa bidreg til den heilskaplege kundeopplevinga
  • vurdere tiltak i salskanalar som kan fremje sal, meirsal og gjensal og ta omsyn til dette i utviklinga av indre og ytre salsmiljøet (Henta frå læreplan i vg2 sal og reiseliv)
  • vurdere og nytte verkemidla, ressursane og moglegheitsrommet til bedrifta i marknadsføringa og i salet av ulike produkt
  • planleggje, gjennomføre, vurdere og dokumentere marknadsføringskampanjar
  • presentere ei sjølvvald merkevare og velje strategiar for marknadsføring og sal
  • bruke kundeoppfølgingssystema i bedrifta og vurdere korleis desse kan brukast i kampanjar og kundedialog og til å byggje kundelojalitet

Undervegsvurdering