Eksempel på samanhengar

Forklaring

Kompetansemål etter service og relasjonar

  • gjere greie for argumentasjonen til andre og bruke og følgje opp innspel frå andre i samtalar og diskusjonar om yrkesrelevante emne (Henta frå læreplan i engelsk)
  • tilpasse kommunikasjonen og utøvinga av service til ulike arbeidssituasjonar og arbeidsplattformer
  • følgje retningslinjer og lovverk og bruke lokalt handlingsrom i behandling av reklamasjon og klagar
  • reflektere over dei etiske retningslinjene og verdiane til bedrifta og følgje desse i ulike arbeidssituasjonar
  • utforske og presentere kva det inneber å respektere og forstå ulike kulturar, og ta omsyn til dette i møte med kollegaer, kundar og andre samarbeidspartnarar
  • utforske betydninga av service, produktkunnskap og forbrukaråtferd i kunderettleiinga og bruke dette til å tilpasse service og rettleie ulike kundegrupper på ulike salsplattformer

Undervegsvurdering