Marknadsføring og leiing (MFL01‑04)
Grunnleggjande ferdigheiter
Munnlege ferdigheiter
Munnlege ferdigheiter i marknadsføring og leiing inneber å uttrykkje eigne meiningar, lytte og gi respons i spontan og førebudd samtale. Det inneber å bruke fagspråk i drøfting av faglege emne og problemstillingar, byggje opp argumentasjon og tilpasse munnleg tekst til mottakaren og formålet. Ferdigheita inneber òg å bruke kjelder på ein kritisk måte som lar seg etterprøve.
Å kunne skrive
Å kunne skrive i marknadsføring og leiing inneber å bruke varierte skrivestrategiar for å utforme fagtekstar som er tilpassa mottakaren og formålet. Det betyr å utforske og reflektere over faglege emne og problemstillingar, å byggje opp argumentasjon, og å bruke kjelder på ein kritisk måte som lar seg etterprøve. Det inneber òg å revidere eigne tekstar.
Å kunne lese
Å kunne lese i marknadsføring og leiing inneber å finne og kritisk vurdere eksplisitt og implisitt informasjon i tekstar om kjende og ukjende emne. Det inneber å samanlikne og tolke informasjon i ulike tekstar, trekkje faglege slutningar ut frå innhaldet og å analysere og vurdere ulike perspektiv i og formål med tekstar.
Å kunne rekne
Å kunne rekne i marknadsføring og leiing inneber å hente ut, beskrive og tolke informasjon frå talmateriale i tabellar, statistikk og diagram. Det inneber òg å bruke og omarbeide informasjon for å forstå og vise samanhengar, samanlikne og presentere resultat av undersøkingar og analysar.
Digitale ferdigheiter
Digitale ferdigheiter i marknadsføring og leiing inneber å navigere og bruke digitale ressursar til å søkje etter og behandle informasjon, kommunisere, og å presentere arbeid. Digitale ferdigheiter inneber vidare å vurdere, omarbeide og samanstille informasjon, og å vise til kjelder slik at informasjonen lar seg etterprøve. Det inneber òg å utarbeide marknadsføringsmateriell og å utvikle etisk medvit og vise digital dømmekraft ved å følgje reglar og normer for nettbasert kommunikasjon, personvern og opphavsrett.