Marknadsføring og leiing (MFL01‑04)
Kompetansemål og vurdering

Eksempel på samanhengar

Forklaring

Kompetansemål etter marknadsføring og leiing 2

  • velje og bruke kjelder, marknadsførings- og leiingsteoriar og modellar i arbeid med faglege spørsmål, emne og dagsaktuelle problemstillingar
  • utvikle og vurdere visjonar, forretningsidear og overordna mål
  • drøfte og grunngi ulike faktorar som påverkar målgruppeval
  • bruke situasjonsanalyse og bransjeanalyse og vurdere marknadsstrategiske avgjerder
  • utvikle merkevarestrategiar og vurdere posisjonering i merkevarebygging
  • utvikle distribusjonsstrategiar og vurdere påverking av makt og avhengnad i ei verdikjede
  • drøfte ulike faktorar som påverkar prissetjing, og utvikle prisstrategiar
  • vurdere og utvikle kommunikasjonsstrategiar, utforske dagsaktuelle kommunikasjonskanalar og planleggje mediemiks
  • vurdere rolla og funksjonen til leiaren i utviklinga av marknadsstrategi og i internmarknadsføring
  • utvikle og grunngi heilskaplege marknadsstrategiar og drøfte etisk bruk av konkurransemiddel
  • vurdere korleis verksemder kan utvikle heilskapleg marknadsmiks, og utforske ulike metodar for å måle effekten av marknadsføringstiltaka
  • drøfte samfunnsansvaret til verksemder ut frå eit etisk, lovmessig og forretningsmessig perspektiv, og vurdere dette opp mot omdømmet til verksemda
  • vurdere berekraftige val for verksemder med tanke på sosiale, økonomiske og miljømessige forhold

Undervegsvurdering

Standpunktvurdering