Marknadsføring og leiing (MFL01‑04)
Kompetansemål og vurdering

Eksempel på samanhengar

Forklaring

Kompetansemål etter marknadsføring og leiing 1

  • velje og bruke kjelder, marknadsførings- og leiingsteoriar og modellar i arbeid med faglege spørsmål, emne og dagsaktuelle problemstillingar
  • vurdere forhold som påverkar forbrukaråtferd, og reflektere over psykologiske, sosiale og kulturelle faktorar
  • utvikle forretningsidear og mål for verksemda og vurdere aktuelle målgrupper
  • bruke og utvikle marknadsundersøkingar for å utforske og få innsikt i marknader og målgrupper
  • gjennomføre situasjonsanalysar som grunnlag for avgjerder
  • utforske produkt- og merkevarestrategiar og vurdere korleis verksemder bruker produkt som konkurransemiddel
  • utforske ulike distribusjonsstrategiar i marknadsføring og vurdere korleis verksemder bruker distribusjon som konkurransemiddel
  • utforske ulike prisstrategiar og prissetjingsmetodar og vurdere korleis verksemder bruker pris som konkurransemiddel
  • utforske ulike kommunikasjonsstrategiar og vurdere korleis verksemder bruker marknadskommunikasjon som konkurransemiddel
  • planleggje mediemiks og utvikle innhald for ulike kanalar i marknadskommunikasjon
  • utforske og vurdere korleis verksemder kombinerer bruk av konkurransemiddel
  • reflektere over og vurdere rolla til personalet og leiinga i gjennomføringa av marknadsføringsstrategien til verksemda
  • utforske og følgje gjeldande regelverk for marknadsføring og vurdere det etiske ansvaret til verksemda
  • reflektere over samanhengen mellom marknadsføring og berekraftig utvikling ut frå sosiale, økonomiske og miljømessige forhold

Undervegsvurdering

Standpunktvurdering