Eksempel på samanhengar

Forklaring

Kompetansemål etter råvarekunnskap og handverksferdigheiter

  • planleggje og produsere ulike kalde og varme forrettar, hovudrettar, dessertar og tilbehøyr og grunngi val av råvarer, metodar og mengder

    Byggjer på kompetansemål etter råvare, produksjon, sal og service (KOS02-01)

    • planleggje, produsere, dokumentere og vurdere produkt ut frå oppskrift, ønskt mengd, råvareval, produksjonsmetode og produktbeskriving
  • nytte og tilarbeide ulike animalske, marine og vegetabilske råvarer og ta omsyn til ressursutnytting og berekraft

    Byggjer på kompetansemål etter råvare, produksjon, sal og service (KOS02-01)

    • bruke ulike konserveringsmetodar og gjere greie for samanhengen mellom konservering, haldbarheit og livsvilkåra for mikroorganismar
  • nytte eigna råvarer og tillagingsmetodar i utvikling av måltid som tek omsyn til sensorisk og ernæringsmessig kvalitet

    Byggjer på kompetansemål etter råvare, produksjon, sal og service (KOS02-01)

    • bruke ulike konserveringsmetodar og gjere greie for samanhengen mellom konservering, haldbarheit og livsvilkåra for mikroorganismar
    • utnytte produksjonseigenskapane til råvarene og gjere greie for kva som skjer med råvarene i ein produksjonsprosess og under lagring og omsetning
  • lage og ordne til mat og drikke tilpassa ulike krav og behov, allergiar og intoleransar og gjere greie for råvareval og tillagingsmetodar

    Byggjer på kompetansemål etter råvare, produksjon, sal og service (KOS02-01)

    • produsere og gi råd om spesialkost tilpassa gjester, kundar og brukargrupper med spesielle behov og merke menyar og varer etter gjeldande regelverk
  • lage til lokale, samiske og norske spesialitetar og reflektere over korleis faget kan bidra til at mattradisjonar blir varetekne og førte vidare

    Byggjer på kompetansemål etter råvare, produksjon, sal og service (KOS02-01)

    • produsere og tilby mat og drikke ut frå norsk, samisk og internasjonal kultur og gjere greie for kva som kan påverke endringar i forbruksmønster og vareutval
    • bruke ulike konserveringsmetodar og gjere greie for samanhengen mellom konservering, haldbarheit og livsvilkåra for mikroorganismar
  • tolke og bruke samansette måleiningar i praktiske samanhengar og velje eigna måleining (Henta frå læreplan i matematikk P)
  • lytte til, forstå og bruke fagterminologi munnleg og skriftleg i arbeidssituasjonar (Henta frå læreplan i engelsk)
  • utforske eigenskapar og reaksjonar til nokre stoff og stoffblandingar som er relevante for eige utdanningsprogram (Henta frå læreplan i naturfag)

Undervegsvurdering