Eksempel på samanhengar

Forklaring

Kompetansemål etter demokrati, yrkesidentitet og arbeidsliv

  • gjere greie for organiseringa av verksemda, rettane og pliktene til arbeidstakaren og arbeidsgivaren, korleis partane i arbeidslivet samarbeider, og korleis dette bidreg til å utvikle eit betre arbeidsliv
  • gjere greie for faktorar som påverkar dei økonomiske resultata frå verksemda, og gjennomføre enkle kalkulasjonar i produksjon, sal og servering av mat og drikke ER "frå" RIKTIG?
  • reflektere over korleis samhandling i eit fagleg og kollegialt yrkesfellesskap kan fremje likeverd og likestilling
  • beskrive måla og historia til verksemda og reflektere over korleis dette påverkar den daglege drifta
  • gjere greie for rammevilkår, lover og forskrifter og forklare kva rolle tilsynsmaktene har overfor verksemda
  • utvikle fagidentitet gjennom å bruke faguttrykk og tileigne seg kunnskap og kommunisere presist og forståeleg i samhandling med kollegaer, gjester og samarbeidspartnarar
  • følgje rutinar og reglar for helse, miljø og sikkerheit, bruke verneutstyr, jobbe ergonomisk rett, utføre førstehjelp og bidra til eit trygt og inkluderande arbeidsmiljø

Undervegsvurdering