Produksjonsteknikkfaget – modulstrukturert opplæring for vaksne (PRT05‑01)
Kompetansemål og vurdering
Kompetansemål etter forbetringsarbeid, økonomi og berekraft
Mål for opplæringa er at lærlingen skal kunne
- vurdere produksjon og omstilling knytt til forbetring, lønnsemd og miljø
- gjere greie for partssamarbeidet i bedrifta og reflektere over pliktene og rettane til arbeidsgivaren og arbeidstakaren og over kva krav og forventningar som blir stilte til eit likeverdig og inkluderande arbeidsliv
- reflektere over korleis vala bedrifta tek knytte til produksjonsprosessen kan påverke berekrafta til bedrifta og samfunnet
- innhente data frå praksisfeltet, gjere overslag og berekningar og lage formålstenlege framstillingar av resultata og presentere desse (Henta frå læreplan i matematikk P)
- utforske og presentere teknologi knytt til eige utdanningsprogram og vurdere han i eit berekraftsperspektiv (Henta frå læreplan i naturfag)
Undervegsvurdering
Undervegsvurderinga skal bidra til å fremje læring og til å utvikle kompetanse. Lærlingane viser og utviklar kompetanse i modulen forbetringsarbeid, økonomi og berekraft når dei bruker kunnskapar, ferdigheiter og kritisk tenking til å løyse arbeidsoppgåver i faget.
Instruktøren skal leggje til rette for lærlingmedverknad og stimulere til lærelyst gjennom varierte arbeidsoppgåver. Instruktøren skal vere i dialog med lærlingane om utviklinga deira i modulen forbetringsarbeid, økonomi og berekraft. Lærlingane skal få høve til å uttrykkje kva dei opplever at dei meistrar, og reflektere over si eiga faglege utvikling. Instruktøren skal gi rettleiing om vidare læring og tilpasse opplæringa slik at lærlingane kan bruke rettleiinga for å utvikle kompetansen sin i lærefaget. Kompetanasemåla i alle modulane skal forståast i lys av teksten om faget.
Lærlingen skal ha éin midtvegsvurdering ved avslutninga av opplæringa i forbetringsarbeid, økonomi og berekraft. Midtvegsvurderinga har karakteruttrykket godkjent/ikkje godkjent.
