Logistikkfaget – modulstrukturert opplæring for vaksne (LOG05‑01)
Kompetansemål og vurdering
Kompetansemål etter kvalitet og økonomi
Mål for opplæringa er at lærlingen skal kunne
- planleggje, gjennomføre og dokumentere logistikkfaglege arbeidsoppgåver slik at materiale, varer, gods eller passasjerar blir handterte i samsvar med eigenarten sin og kravet bedrifta har til kvalitet, helse, miljø og sikkerheit og etiske retningslinjer
- reflektere over og vurdere eige arbeid og foreslå moglege forbetringstiltak
- berekne framføringstider og bestille transport i samsvar med krava kunden har til levering
- berekne og vurdere moglegheiter og avgrensingar ved bruk av ulike transportmiddel og transportløysingar ut frå talet på personar eller vekta, målet og eigenarten til varene eller godset
- reflektere over samanhengane mellom logistikkfunksjonane til bedrifta, verdikjede, lønnsemd og effektiv drift for å identifisere moglege forbetringstiltak i bedrifta
- innhente data frå praksisfeltet, gjere overslag og berekningar og lage formålstenlege framstillingar av resultata og presentere desse (Henta frå læreplan i matematikk P)
- gjere berekningar og vurderingar knytte til måleusikkerheit og toleranse (Henta frå læreplan i matematikk P)
- utforske og bruke eigenskapane ved geometriske figurar og rekne ut lengder, vinklar, areal, volum, forhold og målestokk i problemløysing innanfor teknologi- og industrifag (Henta frå læreplan i matematikk P)
- tolke og bruke samansette måleiningar i praktiske samanhengar og velje eigna måleining (Henta frå læreplan i matematikk P)
Undervegsvurdering
Undervegsvurderinga skal bidra til å fremje læring og til å utvikle kompetanse. Lærlingane viser og utviklar kompetanse i modulen kvalitet og økonomi når dei bruker kunnskapar, ferdigheiter og kritisk tenking til å løyse arbeidsoppgåver i faget.
Instruktøren skal leggje til rette for lærlingmedverknad og stimulere til lærelyst gjennom varierte arbeidsoppgåver. Instruktøren skal vere i dialog med lærlingane om utviklinga deira i modulen kvalitet og økonomi. Lærlingane skal få høve til å uttrykkje kva dei opplever at dei meistrar, og reflektere over si eiga faglege utvikling. Instruktøren skal gi rettleiing om vidare læring og tilpasse opplæringa slik at lærlingane kan bruke rettleiinga for å utvikle kompetansen sin i lærefaget. Kompetanasemåla i alle modulane skal forståast i lys av teksten om faget.
Lærlingen skal ha éin midtvegsvurdering ved avslutninga av opplæringa i kvalitet og økonomi. Midtvegsvurderinga har karakteruttrykket godkjent/ikkje godkjent.
