Teater og rørsle (DRA01‑02)
Kompetansemål og vurdering

Eksempel på samanhengar

Forklaring

Kompetansemål etter teater og rørsle 2

  • planleggje, gjennomføre og dokumentere eigentrening med varierte rørsleaktivitetar for å styrkje eigne fysiske føresetnader for kreativt arbeid, åleine og i ensemblet
  • prøve ut og tilpasse mentale teknikkar for psykisk uthald og som førebuing til framføringssituasjonar og reflektere over eiga oppleving av meistring
  • skape og realisere teatrale formspråk og rørsle i abstrakt, konkret og forteljande form
  • gi rørsle eit uttrykk og meining i utøvande arbeid og vise scenisk nærvær med medvit
  • prøve ut og utfordre sitt eige fysiske potensial og personlege mot i teaterarbeid og reflektere over eige arbeid i kollektive skapande prosessar
  • utforske og drøfte samanhengar mellom kropp, helse og skapande evnar i det utøvande teaterarbeidet

Undervegsvurdering

Standpunktvurdering