Blomsterdekoratørfaget - modulstrukturert opplæring for vaksne (BLD05‑01)
Kompetansemål og vurdering
Kompetansemål etter idè og produktutvikling
Mål for opplæringa er at lærlingen skal kunne
- planleggje, gjennomføre, dokumentere og vurdere eige blomsterarbeid
- utarbeide og vidareutvikle skisser for hand og med digitale ressursar
- utforske stillære og ulike trendar og tilpasse blomsterdekor etter kva behov kunden har
- utforske, utvikle og designe faglege produkt og grunngi val av stilform og uttrykk og knyte det til analysar av rom, anledning og person
- gjere greie for kulturuttrykk i ulike kulturar og religionar og tilpasse dette i blomsterdekor i ulike stilartar
- analysere og tolke ulike oppdrag og gjere estetiske, miljøvennlege og berekraftige faglege val, i tråd med ønska og behova til kunden
- utforske og bruke eigenskapane ved geometriske figurar og rekne ut lengder, vinklar, areal, volum, forhold og målestokk i problemløysing innanfor frisør, blomster, interiør og eksponeringsdesign (Henta frå læreplan i matematikk P)
- anvende fargelære i eige arbeid (Henta frå læreplan i vg1 frisør, blomar, interiør og eksponeringsdesign )
Undervegsvurdering
Undervegsvurderingen skal bidra til å fremje læring og til å utvikle kompetanse. Lærlingane viser og utviklar kompetanse i modulen idè og produktutvikling når dei bruker kunnskapar, ferdigheiter og kritisk tenking til å løyse arbeidsoppgåver i faget.
Instruktøren skal leggje til rette for lærlingmedverknad og stimulere til lærelyst gjennom varierte arbeidsoppgåver. Instruktøren skal vere i dialog med lærlingane om utviklinga deira i modulen idè og produktutvikling. Lærlingane skal få høve til å uttrykkje kva dei opplever at dei meistrar, og reflektere over eiga fagleg utvikling. Instruktøren skal gi rettleiing om vidare læring og tilpasse opplæringa slik at lærlingane kan bruke rettleiinga for å utvikle kompetansen sin i modulen. Kompetansemåla i alle modulane skal forståst i lys av teksten om faget.
Lærlingen skal ha ei midtvegsvurdering ved avslutninga av opplæringa i idè og produktutvikling. Midtvegsvurderinga har karakteruttrykket godkjent/ikkje godkjent.
