Treningsleiing (IDR04‑03)
Kompetansemål og vurdering
Kompetansemål etter treningsleiing 1
Mål for opplæringa er at eleven skal kunne
- gjere greie for og bruke grunnprinsippa for instruksjon og leiing
- gjere greie for og bruke ulike undervisnings- og instruksjonsmetodar
- gjer greie for ulike leiar- og trenareigenskapar
- utarbeide og gjennomføre formålstenlege planar for aktivitet og trening
- reflektere over eigen og andre sin praksis som trenar og leiar
Undervegsvurdering
Undervegsvurderinga skal bidra til å fremje læring og til å utvikle kompetanse i treningsleiing 1. Elevane viser og utviklar kompetanse i faget ved å planleggje og gjennomføre praktiske økter. Dei viser og utviklar kompetanse ved å utforske undervisningsprinsippa og dei ulike undervisningsmetodane. Dei viser og utviklar òg kompetanse i faget ved å observere og reflektere over praksisen til andre elevar.
Læraren skal leggje til rette for elevmedverknad og stimulere til lærelyst ved å gi elevane høve til å bruke fagkunnskapen i praktiske situasjonar. Læraren skal vere i dialog med elevane om utviklinga deira i treningsleiing, og elevane skal få høve til å prøve seg fram. Med utgangspunkt i kompetansen elevane viser, skal dei få høve til å setje ord på kva dei opplever at dei får til, og reflektere over si eiga faglege utvikling. Læraren skal gi rettleiing om vidare læring slik at elevane kan bruke rettleiinga for å forbetre kompetansen sin i utøvinga av trenar- og leiarrolla .
Standpunktvurdering
Standpunktkarakteren skal vere uttrykk for den samla kompetansen eleven har ved avslutninga av opplæringa etter treningsleiing 1. Læraren skal planleggje og leggje til rette for at eleven får vist kompetansen sin på varierte måtar som inkluderer forståing, refleksjon og kritisk tenking, i ulike samanhengar. Læraren skal setje karakter i treningsleiing 1 basert på kompetansen eleven har vist ved å bruke fagkunnskap, erfaringar og reflektert tenking i praktiske situasjonar.