Vg3 salsfaget (SLG03‑02)
Kompetansemål og vurdering

Eksempel på samanhengar

Forklaring

Kompetansemål

  • presentere eiga verksemd med vekt på forretningsplan og reflektere over korleis berekraftsperspektivet er vareteke
  • vurdere og nytte verkemidla, ressursane og moglegheitsrommet til bedrifta i marknadsføringa og i salet av ulike produkt
  • presentere ei sjølvvald merkevare og velje strategiar for marknadsføring og sal
  • utforske betydninga av service, produktkunnskap og forbrukaråtferd i kunderettleiinga og bruke dette til å tilpasse service og rettleie ulike kundegrupper på ulike salsplattformer
  • utforske og presentere kva det inneber å respektere og forstå ulike kulturar, og ta omsyn til dette i møte med kollegaer, kundar og andre samarbeidspartnarar
  • kalkulere prisar ut frå lønnsemdsbetraktningar og vurdere korleis bedrifta kan tilpasse prisstrategiar til ulike kundesegment
  • vurdere salsprosessar og korleis dei ulike elementa bidreg til den heilskaplege kundeopplevinga
  • bruke kundeoppfølgingssystema i bedrifta og vurdere korleis desse kan brukast i kampanjar og kundedialog og til å byggje kundelojalitet
  • planleggje, gjennomføre, vurdere og dokumentere marknadsføringskampanjar
  • tilpasse kommunikasjonen og utøvinga av service til ulike arbeidssituasjonar og arbeidsplattformer
  • følgje retningslinjer og lovverk og bruke lokalt handlingsrom i behandling av reklamasjon og klagar
  • vurdere trendar og foreslå tiltak som fremjar lønnsemd og sikrar berekraft i ulike delar av ei verdikjede
  • tolke og nytte budsjett og rekneskap for å analysere inntekts- og kostnadsfaktorar og foreslå tiltak som kan bidra til lønnsemd
  • vurdere og gjennomføre tiltak som kan førebyggje, avdekkje og redusere svinn
  • følgje rutinar for bestilling, mottak og dokumentkontroll
  • reflektere over dei etiske retningslinjene og verdiane til bedrifta og følgje desse i ulike arbeidssituasjonar
  • arbeide etter regelverk og avtalar som regulerer arbeidsforholdet i faget, og gjere greie for pliktene og rettane til arbeidsgivaren og arbeidstakaren
  • reflektere over kva krav og forventningar som blir stilte til eit likeverdig og inkluderande arbeidsliv i salsbransjen
  • utforske og presentere område og regelverk innanfor helse, miljø og sikkerheit og gjere greie for tiltak i bedrifta og for eiga rolle og eige høve til å medverke
  • gjere greie for beredskapsplanane til bedrifta og eiga rolle i konflikt- og nødssituasjonar og gjennomføre førstehjelp

Undervegsvurdering